Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 864
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaken. Trött. Skulle vilja sova mer men kan inte. :meh:

Funderar på att stiga upp och äta frukost, men min sambo vaknar så lätt och jag tycker han kan få sova en stund till. Så jag får väl ligga här. Synd att jag glömde ta med mig boken upp igår.

Nä alltså några 8 timmar kan vikarien se sig om i stjärnorna efter. Vi börjar kl 7.... Nu kommer kan släntrande. Endast 22 minuter för sent.

... och där spydde katten upp en hårboll :cautious: precis vad jag behövde efter att ha ätit frukost (ej näbbmus!) för det är ju inte som om att jag blir illamående av att äta på morgonen... :grin:

Den håriga tigern gick ut till jaktmarken igen, jag ger mig f-n på att hon kom in bara för att spy :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
332
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 401
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 32 33 34
Svar
665
· Visningar
39 239
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
881
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31