Ja
"Var du sådär jobbig som du brukar?"
![]()
Ja, jag är en surpuppa som inte tål skämt (haha) - några frågor på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja
"Var du sådär jobbig som du brukar?"
![]()
Men det var ju inte farligt alls. Skall be min man kolla på detJag betalade 799 för förhandsbokning på cdon
Inte farligt för 30 spel, har inte ens spelat alla på den gamla goda tiden.
Sen är ju konsolen så söt med![]()
Hänvisa till löftesbrott.Nyss blev mina föräldrar sura (igen) för att jag inte ville berätta mer om Buketräffen![]()
Ja, somnade i bilen på vägen hem och allt. Mycket ohyfsat!
Hänvisa till löftesbrott.
What happens in Svärdsjö stays in Svärdsjö
Jag håller helt med dig. Är ju bara fantastiskt. Det är så sällan det är sånt här väder. De andra 11 månaderna och tre veckorna på året är det ju kalltJag fattar inte vad folk gnäller om.
1. Det är inte ens varmt? Jag skulle säga att det är behagligt och skönt att slippa frysa!
2. Detta väder inträffar några ggr per år, resten av året är det iskyla, snålblåst, ishalka, snö eller regn...
Ja jag minns ju knappt ens vad som hände 2015 så jag kan inte skvallraHänvisa till löftesbrott.
What happens in Svärdsjö stays in Svärdsjö
Gud ja, det där med larvig ... jag fick ett närmare litet utbrott en gång när min faster smackade mig på rumpan (hon och min pappa gjorde/gör det ibland) då jag uppskattar det inte!! Då tyckte de nog att jag var larvig och skrattade men det tycker inte jagDet har jag inte funderat ut heller, tyvärrDet mest effektiva har helt enkelt varit att inte ha något med dem att göra.
Lättare sagt än gjort, speciellt när de andra släktingarna tycker att man är larvig osv. Däremot har jag inte haft kontakt med en bror på hela 2.5 år(och den senaste gången var för att släktingarna aktivt ljög om brodern skulle vara på en julmiddag, sist jag var hemma skulle jag ju "kanske sluta med det här").
Det finns andra släktingar jag håller kort eller bara håller mig borta från även när jag är hemma, min mor t.ex.
Vad är det för kul med att fiska - fisk är inte ens gottNä, nu bet en fiskjäkel bara av masken
Seeeegt att fiska![]()
Man måste ju fiska så man kan fånga kräftorVad är det för kul med att fiska - fisk är inte ens gott![]()
Ni får en instagramlänk, för jag har bara en gammal iPhone
https://www.instagram.com/p/BIP2GxVBi8R/
Jag har det helt okej just nu![]()