Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
Och ja det var värre när jag var tvungen att bo hemma hos fadern för några år sedan, helt sjukt jobbigt när man bott hemifrån sen man var 16 att vara tvungen att flytta hem vid 28 med en hel konstig familj :o

Arghh!! Jag blir galen på flugorna! Jag vill vara i mitt svala sovrum där det inte finns några flugor men det får jag inte :arghh:

HURRAAAAAAAA :banana::banana::banana::banana::banana:

Det regnar. Om det så bara kommer någon millimeter. ALLT tas tacksamt emot.

Var in till utställningen och guidade och när jag körde in bilen till parkeringen så började en störtskur som höll i sig i en halvtimme. Jag fick för första gången någonsin skrika när vi var högst upp i byggnaden där det är plåttak. Kom hem och här hade det inte kommit en enda droppe. NU är det här.

Mitt trädgårdsland gråter nog av lycka just nu.

Jag fattar inte vad folk gnäller om.
1. Det är inte ens varmt? Jag skulle säga att det är behagligt och skönt att slippa frysa!
2. Detta väder inträffar några ggr per år, resten av året är det iskyla, snålblåst, ishalka, snö eller regn...
Jag håller helt med dig. Är ju bara fantastiskt. Det är så sällan det är sånt här väder. De andra 11 månaderna och tre veckorna på året är det ju kallt :arghh:

Det har jag inte funderat ut heller, tyvärr :yuck: Det mest effektiva har helt enkelt varit att inte ha något med dem att göra.

Lättare sagt än gjort, speciellt när de andra släktingarna tycker att man är larvig osv. Däremot har jag inte haft kontakt med en bror på hela 2.5 år :up: (och den senaste gången var för att släktingarna aktivt ljög om brodern skulle vara på en julmiddag, sist jag var hemma skulle jag ju "kanske sluta med det här").

Det finns andra släktingar jag håller kort eller bara håller mig borta från även när jag är hemma, min mor t.ex.
Gud ja, det där med larvig ... jag fick ett närmare litet utbrott en gång när min faster smackade mig på rumpan (hon och min pappa gjorde/gör det ibland) då jag uppskattar det inte!! Då tyckte de nog att jag var larvig och skrattade men det tycker inte jag :cautious:
Jag tror att det har hänt mera sällan men jag ser till att snäsa ifrån mig varje gång någon kan få för sig det - rör inte min kropp! :rage: Vet inte riktigt om de har lärt sig ännu dock... :meh:

Men det är svårt när man fortfarande bor hemma - och tycker ganska bra om dem, förutom de där smådetaljerna ibland.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
324
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 303
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 30 31 32
Svar
631
· Visningar
37 143
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
869
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka