LadyCovergirl
Trådstartare
Mjölk med flingor
Ska strax borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och slökolla på något roligt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahah, så lång tid behöver han inte för att återhämta sigHan har blivit uppläxad av @LadyCovergirls katt såklart!
Nu är jag hemma från huvudstaden,undvek nästan alla bilköer genom att köra bakvägen mellan bro och Sigtuna upp till Arlanda.
Hemvägen gick galant och jag kan också tala om att ni som bor i Enköpingstrakten eller passerar utanför på E18 ska se upp med mörkblå volvo kombies,dom har blåljus i grillen![]()
Nej,jag hade turen att ha en utländsk bil framför mig som körde som en biltjuv,så jag klarade migBlev det dyrt besök av Volvon?![]()
Det var på håretGratis på din dag @astronaut![]()
Inte då,jag har varit ute med hundarna (alla 7) och just gjort 3 våfflor med grädde o sylt.Äter smörgås och dricker varm choklad och funderar på om jag är övergiven i natt?![]()
Jag är också härÄter smörgås och dricker varm choklad och funderar på om jag är övergiven i natt?![]()
Jodå det funkar men tråkigt att en saknas. Ja himla kul! heltid och vitt, vilket gör att han kan få tillfälligt personnummer och då kan hyra lägenhet själv@dobbis snälla, snälla, snälla, snällaaaaaaaa tyst om våfflor jag försöker ju låta bli och satsar på morötter och broccoli och annat istället men lite varm choklad kan jag få unna mig tycker jag
@Trott förstår det är ovant men de 3 övriga är väl kvar hoppas jag!
Kul att han ska på intervju, grymt skoj
Tack för trogna nattvänner @ainasoja och @dobbis, skvallra inte till min mor bara jag råkade lova henne att jag skulle försöka sova i skaplig tid![]()