Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Marita73 hoppas det går bra för Zelma :heart stackars liten :cry:

Jag dricker en hemmagjord cappucciono hade ju varit gott med våfflor men någon måtta får det vara på ambitionerna tycker jag allt.
Idag blir det att åka och göra lite ibland är det ju ett förbenat måste.
Längtar redan tills jag är hemma igen.
/Opeppad som attans och lite gnällig.
 
Usch vad jobbigt:(
En proteinbar i väskan kanske? Litet och ger snabb energi? Du är bra, försök slappna av och andas. Folk är ändå mest intresserade av hundarna på såna där tillställningar;).
Tack för pepp :heart
Både hund och matte är duschade och klara, gick både snabbare och smidigare än jag trodde, puh! Så nu är jag i alla fall inte riktigt lika stressad. Nu ska vi "bara" packa en massa saker och lyckas komma iväg allihop. :up:
 
@Elementary ett annat tips är nötter, enkelt att peta i sig och gott om energi.
Finns en del trevliga färdiga blandade påsar med såväl nötter som torkat frukt mm i samma förpackning.
Lycka till :)
Det brukar fungera för mig även om det ibland är svårt att äta.
 
@Elementary ett annat tips är nötter, enkelt att peta i sig och gott om energi.
Finns en del trevliga färdiga blandade påsar med såväl nötter som torkat frukt mm i samma förpackning.
Lycka till :)
Det brukar fungera för mig även om det ibland är svårt att äta.
Åh, bra tips! Älskade nötblandningarna jag fick med matkassen för ett par veckor sedan. Ska leta upp nåt sånt på väg dit. Magen tål det också för ovanlighetens skull. :up:
 
Godmorgon alla.
Har sovit uruselt inatt och det känns i huvudet.
Misslyckades med att brygga kaffe med perkulatorn med så ska nog lägga mig igen
 
Jag ser ut som Plupp i håret men hunnit göra det viktigaste, mata katt, vattna katt och rensa kattlådan en extra gång.
Borde finnas en t-shirt med texten: Plupphårdag men jag hade annat att göra :o

Ha det bra alla, åter senare :)
 
Kvart över ett ska jag vara tillbaka i Helsingborg för att hämta hem Zelma. Hon har benet uppbundet mot kroppen och ska ha så i tio dagar för att höftkulan ska sitta säkert på plats igen. Jag är så glad att jag får hem min lilla tjej igen :heart :heart :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 551
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
432
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 364
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 221
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp