Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har precis kommit hem från Helsingborg, åkte dit med Zelma och kom hem utan. Vänster höftled har hoppat ur och de ska prova att dra den rätt. Funkar inte det blir det operation. Fan också :cry:
 
Masat mig upp ur sängen för att hinna med alla förberedelser inför hundkursen vi ska på. Så himla opepp att jag inte vet om vi kommer iväg.
Både jag och hundstackaren ska duscha och alla prylar ska packas. Jag kan inte äta nåt innan vi åker för då kommer magen krascha. Kan inte heller äta bland okända så när de fikar och käkar lunch på kursen så ska jag bara titta på. Mat tidigast 18 ikväll. Oj så kul!

Försöker fokusera på att det ska bli så roligt att träffa uppfödaren igen, kanske få träffa nåt kullsyskon, kolla på alla vackra bedlingtons och lära mig saker jag vill lära mig.

Men nä. Jag ser bara jobbiga förberedelser, mina matproblem och tänker att jag säkert kommer bli sjuk efteråt också. Som jag alltid blir när jag träffar folk. :arghh:
 
Masat mig upp ur sängen för att hinna med alla förberedelser inför hundkursen vi ska på. Så himla opepp att jag inte vet om vi kommer iväg.
Både jag och hundstackaren ska duscha och alla prylar ska packas. Jag kan inte äta nåt innan vi åker för då kommer magen krascha. Kan inte heller äta bland okända så när de fikar och käkar lunch på kursen så ska jag bara titta på. Mat tidigast 18 ikväll. Oj så kul!

Försöker fokusera på att det ska bli så roligt att träffa uppfödaren igen, kanske få träffa nåt kullsyskon, kolla på alla vackra bedlingtons och lära mig saker jag vill lära mig.

Men nä. Jag ser bara jobbiga förberedelser, mina matproblem och tänker att jag säkert kommer bli sjuk efteråt också. Som jag alltid blir när jag träffar folk. :arghh:


Kan du inte gå undan och äta?
 
Kan du inte gå undan och äta?
Kanske, orkar inte fixa med matsäck men i planeringen står det att man kan ta med mat eller köpa i närheten. Ska hålla till nästan mitt i stan så det finns massa ställen där man kan fixa fram nåt jättesnabbt. Kanske blir så att vi tar en tur till Max eller nåt på lunchen om det känns okej, och käkar ensamma i bilen. Men oftast är jag så stressad när jag umgås med folk att jag mår illa och inte känner mig hungrig alls.

Är nog mest min ovilja att träffa folk som stör. Vill aldrig umgås i grupp egentligen men det är extra jobbigt just nu. Både känner mig och ser ut som en uppblåst glansig ballong. Har jättemycket smärta, är svagare än vanligt i benen och har ingen kondis alls.
 
Kanske, orkar inte fixa med matsäck men i planeringen står det att man kan ta med mat eller köpa i närheten. Ska hålla till nästan mitt i stan så det finns massa ställen där man kan fixa fram nåt jättesnabbt. Kanske blir så att vi tar en tur till Max eller nåt på lunchen om det känns okej, och käkar ensamma i bilen. Men oftast är jag så stressad när jag umgås med folk att jag mår illa och inte känner mig hungrig alls.

Är nog mest min ovilja att träffa folk som stör. Vill aldrig umgås i grupp egentligen men det är extra jobbigt just nu. Både känner mig och ser ut som en uppblåst glansig ballong. Har jättemycket smärta, är svagare än vanligt i benen och har ingen kondis alls.

Usch vad jobbigt:(
En proteinbar i väskan kanske? Litet och ger snabb energi? Du är bra, försök slappna av och andas. Folk är ändå mest intresserade av hundarna på såna där tillställningar;).
 
Jag har jobbat aldeles for mycket pa sista tiden och ar TROTT ... men ar mitt uppe i ett seminarium (dar jag ar huvud instruktor) med hundtraning sa det blir inte till att vila forran pa Tisdag. Nej foresten, da har jag flera lectioner och ett par moten :cautious: Onsdag blir det sovmorgon OCH sa ska jag ta det lugnt. Basta ... och nu bar det av till sangs. Rackarns ... ni hinner sakert starta en ny trad igen innan jag hamtat mig. :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 471
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
402
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 348
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 197

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp