Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på soffan och försöker ta tag i dagen. Har inte sovit många timmar pga hamnade i en konversation inatt med en kille om egentligen ingenting och så vaknade jag tidigt pga sol. Men sol är ju ändå en positiv grej :)
 
Misär! Kartongmisär! Har kommit till stadiet där det är småpryttlar överallt och jag får ingen reda på det. Herregud och bröl.
 
Vaknat sent pga tidsomställningen så har precis ätit frukost. Ska gå en liten sväng med labben och sen göra oss i ordning för agilityträning med kompisar :).
 
Ska ta och fixa lite fågelholkar idag tänkte jag.
Ja det är ju dax att göra en avstämning på bostadsfronten för pippiarna :up:
Jag har några färdigsågade i boden som ska sättas ihop, kanske skulle göra det idag eftersom solen lyser med sin frånvaro - den var ju utlovad idag :mad:
 
Snart kaffe, hängt en tvätt med julgardiner :o:D nästa i gång, plockat ur diskmaskinen och kört igång den med rengörningstablett, :o:D Maken och sonen kom nyss hem från arbete på golfbanan och nu åkte maken och arbetade på arbetet... ;) Sen ska vi åka och äta lunch, handla fotbollsskor åt sonen, strumpor och kalsonger. Dottern lär väl behöva något hon också, kan jag gissa... :cautious:
 
Snart kaffe, hängt en tvätt med julgardiner :o:D nästa i gång, plockat ur diskmaskinen och kört igång den med rengörningstablett, :o:D Maken och sonen kom nyss hem från arbete på golfbanan och nu åkte maken och arbetade på arbetet... ;) Sen ska vi åka och äta lunch, handla fotbollsskor åt sonen, strumpor och kalsonger. Dottern lär väl behöva något hon också, kan jag gissa... :cautious:
Det där med att "helga vilodagen" är inget för dig va... :cautious:
 
Jag är klar i stallet och om en kvart kommer dottern hem. Vi ska slappa lite och antagligen kolla på Tunnelbanan och Sveriges mästerkock innan det är dags för ridlektion :)
 
Nu är jag nog redo att tampas med trädgården en stund. Trots att det blåser :meh: Har jag tur lugnar det sig tills det är dax för stall och ridning. Jag är för gammal för att uppskatta att lilla bruna tycker att han ska virvla runt i samma takt som löven.
 
Funderade på våfflor till frukost ,men jag har så dåligt blodsocker på morgonen så det fick bli en macka och så blir det våfflor senare till kaffet.
Idag ska min bil få sommarskor på,så slipper jag höra dubbdäckens oljud fram o tillbaka till Stockholm i morgon.
Och så den där :devil: blåsten,men idag är vinden i alla fall varm.
 
Har varit i stallet med ungarna på deras ridlektion, blev en tur ute i solen idag. 16 gr varmt här nu, hur skönt som helst
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 564
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
445
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 369
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 325
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp