Slösar pengar, Köpte en sådan här sak tills sommarens nätter.
http://www.banggood.com/Outdoor-Por...ti-Tear-Hammock-p-1067075.html?rmmds=category
http://www.banggood.com/Outdoor-Por...ti-Tear-Hammock-p-1067075.html?rmmds=category
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy vad trist. Är det bara köket det gäller så funkar det med hink under. Glöm inte kolla upp dina försäkringar med.Jag tror jag ska ta repet o gå upp på logen,eller skjuta mig
Eller sälja huset,det helt nya avloppet har brustit någonstans under huset,röris har varit här i flera timmar för att åtgärda ett förmodat stop i kökavloppet,jag vill inte ens tänka på hur många liter vatten som har läckt ut i grunden och imorgon måste snickaren komma hit för att slå ett hål i husgrunden för att röris ska komma in o laga.
Vem är utan köksavlopp i flera dagar??![]()
Nej det funkar inte med hink under,jag har lådkök så ställer jag en hink där får jag inte in lådorna.Fy vad trist. Är det bara köket det gäller så funkar det med hink under. Glöm inte kolla upp dina försäkringar med.
Nejdu. Hon sitter och spelar bejeweled i hopp om att piggna till. Ska beställa in kaffe och macka strax. Tydligen ska jag försöka hålla mig vaken till 4. Jag gissar att jag tar slut runt 3 dock.Var är @Amha ? Har den stackaren äntligen fått sova
Men va fan,nu får det väl räcka.Nejdu. Hon sitter och spelar bejeweled i hopp om att piggna till. Ska beställa in kaffe och macka strax. Tydligen ska jag försöka hålla mig vaken till 4. Jag gissar att jag tar slut runt 3 dock.
De önskar fånga två ep-anfall till. Har varit så gott som tomt på dessa idagMen va fan,nu får det väl räcka.
Vad är en god person? Det finns ju många definitioner av det.Funderar på en fråga som jag ofta ställer mig. är jag en god person? kan man fråga den frågan utan att vara nervös på svaret?
Varför fråga det?Funderar på en fråga som jag ofta ställer mig. är jag en god person? kan man fråga den frågan utan att vara nervös på svaret?
Jag har alltid trot att jag är det men jag vet ej längre. Att jag är en god person men ibland tvivlar jag.Varför fråga det?
Vänd på det då - är du en ond person?Jag har alltid trot att jag är det men jag vet ej längre. Att jag är en god person men ibland tvivlar jag.
Du har nog rätt, ändra perspektiv så blir det bättre.Vänd på det då - är du en ond person?
Jag kan säga att jag är en god person. Jag vet att jag är det. Jag gör inga människor illa med vilje, jag försöker göra mitt bästa för miljö och djur, jag försöker vara den bästa kompisen jag kan och jag delar med med av det som är mitt. Jag kan absolut vara självisk och i vissa fall väldigt hård mot människor, men i det stora hela är jag en god människa.
Sen tror jag att det är lite yin och yang i allting. I allt gott finns det lite ont och i allt ont finns det lite gott. Jag tror tex inte att Fritzel var en genomond människa, inte Hitler heller. De hade nog fina sidor också, även om man har svårt för att tro det.
När jag var i tonåren hade jag som mål att bli "världens bästa människa". Det går inte. Det som är bra för mig är inte nödvändigtvis bra för dig. Jag har släppt det och nya målet är att göra så gott jag kan. Du borde kanske prova något liknande för det är svårt att göra så mycket mer.Jag har alltid trot att jag är det men jag vet ej längre. Att jag är en god person men ibland tvivlar jag.