Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur uttalar ni erigerad?
Ärrigerad. Typ så.Hur uttalar ni erigerad?
Men svara och prata med henne och säg som det är. Bättre att reda ut det och gå vidare med positiva vibbar än tvärtom.När inte det fungerade så försöker hon nu ringa, gång på gång.
Jag känner samma och jag är snart 39 år gammal.Känner mig lite lagom värdelös som 25 åring att sitta hemma kl 19 en fredagskväll utan några som helst planer..
Hon kommer skrika och ha sig och vara otrevlig precis som förrut. Hon kommer ställa krav och förklara både det ena och det andra för mig om hur jag ska göra. En stor grej i det hela är att hon inte får reda på var jag ska flytta hästarna. Det har hon enligt henne själv rätt att veta. Jag vill inte att hon ska veta det.Men svara och prata med henne och säg som det är. Bättre att reda ut det och gå vidare med positiva vibbar än tvärtom.
Hon kommer skrika och ha sig och vara otrevlig precis som förrut. Hon kommer ställa krav och förklara både det ena och det andra för mig om hur jag ska göra. En stor grej i det hela är att hon inte får reda på var jag ska flytta hästarna. Det har hon enligt henne själv rätt att veta. Jag vill inte att hon ska veta det.
Och jag är så gammal så jag tycker det är skönt att inte vara uppbokadJag känner samma och jag är snart 39 år gammal.![]()
Ja men tackar där fick jag min pensionärsstämpel, smack i pannan!Och jag är så gammal så jag tycker det är skönt att inte vara uppbokad![]()
Jag känner samma och jag är snart 39 år gammal.![]()
Hahahaha, vad är skilsmässobaren?Hamnade i skilsmässobaren med ett glas champagne![]()
Ja men tackar där fick jag min pensionärsstämpel, smack i pannan!
Ändå är jag yngre än @Ramona, inte mycket men jag tröstar mig med det![]()
Just idag verkar typ alla mina kompisar vilja sitta hemma och vara tråkiga, ha sina barn, spara pengar etc vad de har för ursäkter.Är väl bara hitta på nåt!![]()