Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Inglorion det är 31:a idag inte fredag 13:e, du får kolla i kalendern igen tror jag. :crazy:
Glasskärvorna kanske du kan fösa ihop med en kartongbit och sedan ta smulorna med hjälp av en disksvamp eller något liknande att dutta fast det i?

Åkte till mamma direkt efter jobbet. Köpte med mig lunch och så satt vi o pratade ett par timmar. Mysigt :heart

När jag kom hem gick jag och grannen ut med hästarna en sväng. De var väldigt lyckliga över att bli av med täckena, stackars Aramis var alldeles svettig :o men nu är ordningen återställd och de går nakna igen.

Nu blir det soffan och gos med katter resten av kvällen. Ledig helg :)

@Inglorion det är 31:a idag inte fredag 13:e, du får kolla i kalendern igen tror jag. :crazy:
Glasskärvorna kanske du kan fösa ihop med en kartongbit och sedan ta smulorna med hjälp av en disksvamp eller något liknande att dutta fast det i?

Jag är nog mest ledsen över att min beaker som jag "snodde" (den var övergiven i köket i vårt boende med döda blommor i, jag är ansvarig för att det är rent och städarna lämnade klagomål på att det var för mycket grejer på köksbordet = nu är det rent men tyckte det var synd att slänga dessa) är trasig :rofl: Får ha flip flops på mig ett tag, jag städar golvet med en disktrasa som jag slänger efteråt en gång i månaden så får göra det igen (väldigt litet rum).

Det luktade smutstvätt :yuck: här vid sängens fotända så jag rotade lite på stolen som står där och fick tag på 4-5 plagg som ska tvättas. Varför kan jag inte lära mig att lägga smutstvätten i tvättkorgen i stället för på någon stol? :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 882
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 813
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka