Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just idag verkar typ alla mina kompisar vilja sitta hemma och vara tråkiga, ha sina barn, spara pengar etc vad de har för ursäkter.

Jag behöver byta vänner hör jag själv när jag skriver. Sen är jag medveten om att jag offrade detta när jag flyttade till landet från stan. Då blir det svårare att gå ut och dricka champagne lite impulsivt sådär.
Du vill alltså påskina att vi inte bor i en metropol :p

Hon kommer skrika och ha sig och vara otrevlig precis som förrut. Hon kommer ställa krav och förklara både det ena och det andra för mig om hur jag ska göra. En stor grej i det hela är att hon inte får reda på var jag ska flytta hästarna. Det har hon enligt henne själv rätt att veta. Jag vill inte att hon ska veta det.
Hitt på nåt fejkställe åt na, och sen pratar du bara med mannen.
:heart

Fick en ganska rejäl smäll på höger knä vid en av dagens svettiga arbetsinsatser. Nåja, det går ju över :p Måste ändå släpa mig uppför trappan för att byta från stallkläder till pyjamas :cautious:

Allt är klart inför morgondagen.... trodde jag skulle få andas lite men nu börjar det tydligen....
Mötte mannnen när jag kom hem nyss som undrade om jag hade tid att prata och titta på lite papper. Jag sade snabbt att jag har tyvärr inte tid i dag utan vi får ta det en annan dag.
Då sa han att han kunde komma över med papperna senare så kan jag läsa dom när jag har tid.
Jag svarade att jag har inte tid just i dag och att vi får träffas ich prata efter flytten av hästarna.
Känner jag dom rätt kommer han snart och knackar på och vill lämna papperna ändå.
Jag vill inte öppna för jag vet att diskussionen precis lika gärna kan hamna där och då i dörren.
Jag har insläppet i kväll och det skulle inte förvåna mig om dom planerat att komma ut och "prata" med mig då.

Sitter på nålar med ångesten i ett järngrepp runt halsen :(
Upprepa mantrat; snart är skiten över, snart är skiten över, snart är skiten över! :heart:heart:heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 882
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 813
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Vilken ras passar mig?
  • Akvarietråden V