Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tagit ikapp kalorierna jag brände på zumban tidigare genom att äta en jätteportion shepherd's pie som en sen lunch. Hoppar nog middagen idag :D Nu plugg resten av eftermiddagen/kvällen.

Har varit på min favoritrestuarang i stan och ätit lunch. Handlat lite på Willys till resan - lite lösgodis, naturgodis och dricka.
Hämtat ut mina sömnpiller på Apoteket. Varför får jag bara en 10tablettask hela tiden för?:devil: När min läkare vet att jag behöver ta dem varje kväll...:confused:
Får inte tag på min Biståndshandläggare på Kommunen, hon är sjukskriven. Och hens chef är på möte tills söndag:mad:
Psykläkaren skickade remiss till Vuxenhab. i början av januari. Nu har Vuxenhab avslagit den...:devil:

Man ska inte ropa hej i glashuset eller var det att man inte skulle kasta sten innan man var över ån.
Hade lyckats skicka en faktura summan 0 kr :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
och tydligen även en kredit till fel kund, men där skyller jag faktiskt på chefens obefintliga handstil :cautious:

Grått och trist och kallt :meh:
Nu får det bli vår.
Kommer hem lite senare idag då jag var tvungen att gå till apoteket.
Mina mediciner fanns inte i lager där jag brukar beställa så.

Allt är klart inför morgondagen.... trodde jag skulle få andas lite men nu börjar det tydligen....
Mötte mannnen när jag kom hem nyss som undrade om jag hade tid att prata och titta på lite papper. Jag sade snabbt att jag har tyvärr inte tid i dag utan vi får ta det en annan dag.
Då sa han att han kunde komma över med papperna senare så kan jag läsa dom när jag har tid.
Jag svarade att jag har inte tid just i dag och att vi får träffas ich prata efter flytten av hästarna.
Känner jag dom rätt kommer han snart och knackar på och vill lämna papperna ändå.
Jag vill inte öppna för jag vet att diskussionen precis lika gärna kan hamna där och då i dörren.
Jag har insläppet i kväll och det skulle inte förvåna mig om dom planerat att komma ut och "prata" med mig då.

Sitter på nålar med ångesten i ett järngrepp runt halsen :(

Du vet att du kan gå där ifrån när du vill.?
kan du få permiss? Det där måste fall under människoplågeri.
Självklart kan jag skriva ut mig själv. Läkaren frågade om jag pallade med till i morgon och det är ju inte så att jag dör. Så skulle vi följa upp då. Det är bara att det känns så jävla dumt om man har varit här i 1.5 vecka "i onödan" om du förstår vad jag menar. Det vore ju trevligt om de kan få ut den informationen de behöver så att säga. Permis är väl inte omöjligt men man kan ju nästan sätta pengar på att om man kopplar ser sig kommer det att generera massor med ep-anfall som de inte får med på sina kameror och eeg så det känns inte riktigt värt det.

Två läkare jag har träffat har ju sagt att det är en väldigt bra undersökning att ha gjort som en del av min utredning och jag är väl beredd att hålla med men visst är det tortyr att tvinga sig igenom detta. Det är genomvidrigt bitvis, som nu när man vill hem till barnen. Brister det helt så far jag väl hem i morgon eller något. Annars sa jag idag senast måndag.

Allt är klart inför morgondagen.... trodde jag skulle få andas lite men nu börjar det tydligen....
Mötte mannnen när jag kom hem nyss som undrade om jag hade tid att prata och titta på lite papper. Jag sade snabbt att jag har tyvärr inte tid i dag utan vi får ta det en annan dag.
Då sa han att han kunde komma över med papperna senare så kan jag läsa dom när jag har tid.
Jag svarade att jag har inte tid just i dag och att vi får träffas ich prata efter flytten av hästarna.
Känner jag dom rätt kommer han snart och knackar på och vill lämna papperna ändå.
Jag vill inte öppna för jag vet att diskussionen precis lika gärna kan hamna där och då i dörren.
Jag har insläppet i kväll och det skulle inte förvåna mig om dom planerat att komma ut och "prata" med mig då.

Sitter på nålar med ångesten i ett järngrepp runt halsen :(
Usch, hoppas allt går bra. Kram

@EmmaW Skönt du ska flytta :banana: och hoppas nuvarande HV inte har ett jobbigt fult kort i ärmen.
@Amha Lider med dig verkligen och hoppas att resultaten kommer som behövs då du kan checka ut och veta att det är lugnt. Pepp och ork i massor :banana::bow:

Muntliga examinationen godkänd, trots extremt dålig uppladdning för den, men vi hade visst varit för ambitiösa, så det kändes bra. Maken är smärtfri men de vet fortfarande inte orsaken till varför han har haft ont, alltså blir han kvar ytterligare en natt. Men när jag var där vid 15 tiden så fick han börja äta flytande föda åtminstone, första han har ätit sen några munnar yoghurt i går. Jag lämnade även min bärbara dator med honom så han kan sysselsätta sig lite, han håller på att bli tokig på att inte ha något att göra. Ingen tv på rummet utan bara i dagrummet. Men nu kan han både spela poker och titta på vad han vill på datorn åtminstone.
Det känns rätt jobbigt att inte veta vad som är felet, jag målar upp skräckscenarion i huvudet men försöker hålla en god min inför barnen. De är oroliga som det är ändå. :(

Hoppas du kryar på dig snabbt @Jen80 :heart Och lyd doktorn nästa gång! :mad: ;) :D
Tack! Jag gör mitt bästa....det går sådär. Jag kan so sagt inte sitta still, så jag har städat lite, tvättat, lagat sjuka mängder mat som ska frysas in, snackat skit med en granne och bara liksom...inte gjort vad jag ska. Men NU blir det soffan! Netflix :heart. Och så ska jag fortsätta vara bitter över att sitta inne när det är så fint väder :rofl:.

Foten hälsar och tackar! Om bilden syns :D
Nästa gång ska jag försöka sköta mig...

17629923_10155220217695972_880899083896866529_n.jpg

och nu välte jag ner min stora beaker på golvet och det är glasskärvor överallt :arghh: Finns inte tillgång till varken dammsugare eller en soppkvast :cry::cry::cry::cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 882
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 813
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Jobba som veterinär
  • Bästa solcreme

Hund, Katt, Andra Djur