Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
321an är vidrigNästa sörlänning som gnäller på vägarna söderöver ska jag tvinga att straffköra i 80km/h mellan Svensta och Myrviken (det går inte, då studsar man av vägen). Jag hatar 321:an!![]()
![]()
321an är vidrigÄr tacksam att slipper svänga in där när jag ska hem utan kan åka 45an istället..som också är en skitväg men inte riktigt lika illa
![]()
Då förstår jag att du åker den vägenJag är nästan så illa tvungen för det blir sådan sabla omväg annars (är stationerad i Myrviken). Min rygg har nu sagt upp sig så snart pyser jag en cider. Övriga vägar (Edsbyn etc) var ju inte i direkt bra skick heller![]()
Då förstår jag att du åker den vägenDet är tillräckligt långa avstånd däruppe för att en omväg på några mil ska vara uteslutet
Ser inte fram emot när vi ska köra upp till Östersund med sambons sportbil i början av majUpp till gränsen mot Gävleborg var det helt okej i somras men resten av vägen..
![]()
Får fjäska för svärmor som är utbildad massörBoka tid hos en massör lagom till du kommer hemdet lär behövas
Vilken väg åker ni? 50:an?
Får fjäska för svärmor som är utbildad massörVi åker 45an alt 63/26 till Mora och 45 sista biten, typ lika långt oavsett väg så vi får se vilken väg vi är sugna på
![]()
Håller mig långt därifrånFast det är ju en baggis!Testa kostigarna över Los eller Färila, då kan man snacka om skitvägar!
![]()
Håller mig långt därifrånSka man åka till/från Östersund så är det 45an eller E14 som gäller
![]()
Min ursäkt är att sambon älskar att köra låga, sportiga bilar och dom funkar dåligt på dåliga vägarVekling![]()
" FYI, du kommer dör en låmgsam, plågsam död..."Sanerad hund (notera minen)
![]()
Nu rödvin och soffhäng med ovanstående godluktande varelse![]()
" FYI, du kommer dör en låmgsam, plågsam död..."
Min ursäkt är att sambon älskar att köra låga, sportiga bilar och dom funkar dåligt på dåliga vägarJäklar vad svettig jag blev den gången jag höll lite för hög fart i hans gamla BMW på 45an vid korsningen mot Los och missade en ordentlig grop i vägen... några sekunder var jag helt övertygad om att jag slagit sönder minst oljetråget och att jag skulle behöva åka bärgningsbil
![]()