Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst gör det?@Amha: Det känns väldigt märkligt att hålla tummarna för att du ska få EP-anfallmen ok, vi håller tummar, tår och tassar!
![]()
Håller tummarna jag med. Låter otroligt jobbigt att gå igenom.Visst gör det?det har nog aldrig hänt förut att jag har önskat mig det men nu så
Tack!
Vaken och intar kaffe.
I dag ska jag packa in alla hästgrejer i transporten, helst utan att någon märker något inför lördagenjust nu är det folk på gården så jag funderar på om jag ska gå på mitt möte nu på morgonen ändå
Känns som att jag måste smyga iväg, som att jag gjort något fel fastän jag vet att det inte är så.
Oj, då måste det här varit bra laddat..Sådär har jag också gjort inför en flytt av stall. Åkte dit med vänner och släp när inte stallägaren var hemma och rensade stallet på allt som var mitt. Iväg med det fort som fan och sen tillbaka för att hämta hästen.
Lämnade en uppsägning och en månadshyra innan vi åkte för sista gången.
Jo, det är smådrygt men personalen är suverän. De verkar ha jättekul på jobbet så det smittar av sig. Igår fick jag och några ur personalen en liten "utbildning" i bönerutiner av den ena usk. Hur personen vaknar mitt i natten för att tvätta sig och be 2 minuter och gå i säng igen. Det var ganska roligt faktisktHåller tummarna jag med. Låter otroligt jobbigt att gå igenom.
Oj, då måste det här varit bra laddat..
ÅhStallägaren hade ett jävligt humör och när det tog slut med hennes kille började det gå ut över hästarna. Min häst var ett lätt offer eftersom han var genomsnäll och trygg. Inte ok!
Precis lyssnat på inslaget i radio p4 Dalarna där en vän till mig var med tsm med sitt band eftersom de släpper skiva på lördag. Är så taggad på skivan för jag vet att det är skitbra låtar på den.
Tänker att den nog kan gillas av @athena_arabiansDu skulle väl på Sabaton Open Air?
Kan du inte bara stänga ner kontot då??Huslånet fortfarande i mina konton
Den 7:e April är inte långt borta, då är det officiellt ett år sedan skilsmässan blev registrerad (då lånen egentligen skulle ha varit flyttade från kontot).
Får man lov att vara lite less nu?
Att fråga exet är det ingen mening med för då skriks det säkert om att jag ska bara sitta still och vara tyst för det var minisann jag som ville ha en skilsmässa och jag visste om att det skulle vara jobbigt.
Känner lite lätt för att skicka ett elakt e-mail till honom när de väl har blivit flyttade ur kontot om att det har varit helt perfekt att varje steg under den här processen och vid varje kontakt så har han enbart bekräftat precis varför jag inte orkade med honom längre.
helst vill jag hånhla med någon annan karl och inte tänka på honom alls dock![]()