Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas du trivs bättre under det nya taket.Sitter i hyresrätten och petar i mig en deppig picadelisallad. Ska packa det sista nu, i eftermiddag kommer vännerna med lastbilen och sen låser jag den här dörren för sista gångenKänns lite vemodigt trots att jag har vantrivts här det senaste året.
Hjärnan är bra konstig...
Jag kan skicka över en av mina grannar till dig. Hen har drabbats av en faiblesse för jazzgitarr och sitter och småspelar hela kvällarna. Plinke-plinke-plonk-plink-plonk-plink ... Jag hatar jazzgitarr.Blir glad när jag hör grannen sjunga. Älskar att höra en vacker röst sjunga.
Hoppas du trivs bättre under det nya taket.
Hon sjunger klassiska sånger så behåll du dig gitarr så njuter jag här istället för att äta luch.Jag kan skicka över en av mina grannar till dig. Hen har drabbats av en faiblesse för jazzgitarr och sitter och småspelar hela kvällarna. Plinke-plinke-plonk-plink-plonk-plink ... Jag hatar jazzgitarr.
Sån söt fin kotte!Gett hästarna extramat, borstat av dem och täckat båda. Det ska regna oavbrutet resten av dagen så det får de leva med trots sura miner
Nu är våren här på riktigt. Mina kompisar börjar hitta hit igen:
![]()
jag har sån fruktansvärd ångest!Sådär har jag också gjort inför en flytt av stall. Åkte dit med vänner och släp när inte stallägaren var hemma och rensade stallet på allt som var mitt. Iväg med det fort som fan och sen tillbaka för att hämta hästen.
Lämnade en uppsägning och en månadshyra innan vi åkte för sista gången.
Sån söt fin kotte!
Hunden jag hade förut höll dock inte med mig om hur fina de är. Hon fick tag i en vid ett tillfälle och högg den över ryggen. Jag lovar att hon ångrade sig blixtsnabbt. Kotten klarade sig och hunden rörde den aldrig mer.
jag har sån fruktansvärd ångest!
Nu är i alla fall alla hästgrejer packade. Jag ska smsa HV att jag flyttar hästarna och hönsen på lördag.
Jag hoppas verkligen inte det blir en massa bråk! Jag måste ju dessvärre bo här i ytterligare 2 veckor innan jag själv flyttar annars hade jag faktiskt utan att tvekan gjort din variant denna gång.
Jag är rätt säker på att det kommer ta hus i helvete nu
![]()
Lider verkligen med dig. Så synd du inte kan flytta typ nu. Kram på dig.jag har sån fruktansvärd ångest!
Nu är i alla fall alla hästgrejer packade. Jag ska smsa HV att jag flyttar hästarna och hönsen på lördag.
Jag hoppas verkligen inte det blir en massa bråk! Jag måste ju dessvärre bo här i ytterligare 2 veckor innan jag själv flyttar annars hade jag faktiskt utan att tvekan gjort din variant denna gång.
![]()
Försök tänka på att detta helvete är tillfälligt. Det kommer bli bättre.jag har sån fruktansvärd ångest!
![]()
Fy så jobbigt. Men hon får ju som hon vill, du flyttar. Hennes man var väl vettig så du får väl ta hjälp av honom i så fall att försöker hålla henne undan.jag har sån fruktansvärd ångest!
![]()
Försök vända på det så att hon ser det till sin fördel? Typ "Jag vet att jag har varligt besvärlig och krävande med min häst, förlåt. Men nu har jag lyckats lösa så att jag kan flytta mina djur på lördag, för att underlätta för dig!" Det sväljer hon kanske lättare?jag har sån fruktansvärd ångest!
![]()