Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här snöar det också...:mad:
Har kollat igenom kläderna så jag har något att ta på mig på resan på mån;)
Lite slösurfing innan Tjockisarna på TLC börjar.

Kollar på "Bonusfamiljen" på svtplay, aldrig sett tidigare men hört att den ska vara bra. Hittills är jag inte besviken, viktigt ämne tycker jag.

Stackarn vad det ska bråka för honom :cry:
Just nu var han rätt nöjd förutom att han ville äta... ;) Någorlunda smärtfri, ensam på rummet, dropp med vätska och näring, wifi och så kom jag med laddare, tidningar och läsglasögon. Men självklart finns det en oro för vad det skulle kunna vara om det inte är gallan som spökar, då far många betydligt värre alternativ upp i mitt huvud. :(

Snöar här också :down:
Jag som ska svira om till sommardäck på bilen imorgon för att slippa svira om transporten enbart för lördagens åktur... :banghead::arghh::turd:

Just nu var han rätt nöjd förutom att han ville äta... ;) Någorlunda smärtfri, ensam på rummet, dropp med vätska och näring, wifi och så kom jag med laddare, tidningar och läsglasögon. Men självklart finns det en oro för vad det skulle kunna vara om det inte är gallan som spökar, då far många betydligt värre alternativ upp i mitt huvud. :(
Håller tummarna att det inte är något "värre"... :crazy:
Inte kul när käranära blir sådär sjuka :( Kram :heart

Hoppas allt går bra.

Hoppas det inte är värre saker och att han snart blir bra igen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 882
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 813
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka