Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ventilera på du!Sitter på jobbet och har ångest, går runt och gör andasövningar titt som tätt. Huvudet gör ont till och från. Har inte hört ett ljud från hv och undrar så klart om nån obehaglig överraskning väntar när jag kommer hem eller inte
Förslår mitt gnällande men jag måste ventilera mig någonstans![]()
När börjar det??Här snöar det också...
Har kollat igenom kläderna så jag har något att ta på mig på resan på mån
Lite slösurfing innan Tjockisarna på TLC börjar.
Ordinarie är ju Marcus Berglund, han har konsert med sin andra kör Gatans Röster ikväll. Därav vikarieDet var minsann ingen dålig vikarie!![]()
21 tror jag. Är 2 timmarNär börjar det??
Sitter på jobbet och har ångest, går runt och gör andasövningar titt som tätt. Huvudet gör ont till och från. Har inte hört ett ljud från hv och undrar så klart om nån obehaglig överraskning väntar när jag kommer hem eller inte
Förlåt mitt gnällande men jag måste ventilera mig någonstans![]()
den menade jag Tack!
Det var så lite, inget att tacka för klart vi hjälps åt och nu har vi ju precis fått sommartid så 1 timme känns extra viktigden menade jag Tack!
kl 22När börjar det??
Just nu var han rätt nöjd förutom att han ville äta...Stackarn vad det ska bråka för honom![]()
Håller tummarna att det inte är något "värre"...Just nu var han rätt nöjd förutom att han ville äta...Någorlunda smärtfri, ensam på rummet, dropp med vätska och näring, wifi och så kom jag med laddare, tidningar och läsglasögon. Men självklart finns det en oro för vad det skulle kunna vara om det inte är gallan som spökar, då far många betydligt värre alternativ upp i mitt huvud.
![]()
Hoppas allt går bra.Just nu var han rätt nöjd förutom att han ville äta...Någorlunda smärtfri, ensam på rummet, dropp med vätska och näring, wifi och så kom jag med laddare, tidningar och läsglasögon. Men självklart finns det en oro för vad det skulle kunna vara om det inte är gallan som spökar, då far många betydligt värre alternativ upp i mitt huvud.
![]()
Just nu var han rätt nöjd förutom att han ville äta...Någorlunda smärtfri, ensam på rummet, dropp med vätska och näring, wifi och så kom jag med laddare, tidningar och läsglasögon. Men självklart finns det en oro för vad det skulle kunna vara om det inte är gallan som spökar, då far många betydligt värre alternativ upp i mitt huvud.
![]()
Håller tummarna att det inte är något "värre"...
Inte kul när käranära blir sådär sjukaKram
![]()
Hoppas allt går bra.