Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaaaa så kul att betala 6200kr i veterinärräkningar den här månaden :crazy:
Jo jag får tillbaka en del från försäkringen, men pengarna ska ut först..

Just nu var han rätt nöjd förutom att han ville äta... ;) Någorlunda smärtfri, ensam på rummet, dropp med vätska och näring, wifi och så kom jag med laddare, tidningar och läsglasögon. Men självklart finns det en oro för vad det skulle kunna vara om det inte är gallan som spökar, då far många betydligt värre alternativ upp i mitt huvud. :(

Varför gör de inte bara ett ultraljud och opererar direkt om det är gallan?
Jag är så glad för vår sjukvård här i Ljungby.

Håller tummar och tår för att han snart mår bättre!

Denna dag alltså. Kan höra mina hjärncellers sista upprop: "vi har samlats här idag för ett sista farväl...(...) tack för denna tid. Genom våta vinkvällar har vi kämpat för att hålla ihop den många gånger sjunkade skutan. Vi var inte många men vi kämpade väl. Nu har vi dock nått vägs ände. Vila i frid...

:banghead::banghead::banghead:

Dagen har tillbringats i Värnamo med syster. Vi åt en god lunch, shoppade lite och beställde en resa till London :) Vi åker inte förrän i september men det blir skönt att ha något att se fram mot när jag lider i värmen.
Nu är det dags för sängen, klockan ringer halv fem imorgon bitti. Sov gott alla!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 882
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 813
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka