Jo kanske det men jag gillar inte att gnälla så här men ångesten äter upp mig annars.Enligt min erfarenhet är buke bästa stället att gnälla på!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo kanske det men jag gillar inte att gnälla så här men ångesten äter upp mig annars.Enligt min erfarenhet är buke bästa stället att gnälla på!![]()
Just nu var han rätt nöjd förutom att han ville äta...Någorlunda smärtfri, ensam på rummet, dropp med vätska och näring, wifi och så kom jag med laddare, tidningar och läsglasögon. Men självklart finns det en oro för vad det skulle kunna vara om det inte är gallan som spökar, då far många betydligt värre alternativ upp i mitt huvud.
![]()
Jaaaa så kul att betala 6200kr i veterinärräkningar den här månaden
Jo jag får tillbaka en del från försäkringen, men pengarna ska ut först..
Åh, tack för påminnelsen. Good witch får väntaHela England bakar!![]()
Ooohhh ja. Tur han är sötZelma kostade 5400 i söndags. Det är kul att ha djur har jag hört.
Denna dag alltså. Kan höra mina hjärncellers sista upprop: "vi har samlats här idag för ett sista farväl...(...) tack för denna tid. Genom våta vinkvällar har vi kämpat för att hålla ihop den många gånger sjunkade skutan. Vi var inte många men vi kämpade väl. Nu har vi dock nått vägs ände. Vila i frid...
![]()