Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
-"Jag letar efter välbärgade män som vill sponsra resor för mig och min vän Ramona till Israel."Och nu händer det. Gråhårig snubbe med små-trendiga glasögon bara: "vad snygg du är, vad gör du ikväll"
Blocka kärringen på tele.Mannen skickade ett galet sms som gjorde att jag erbjöd mig att tala med honom, enbart honom och med ljudfil på mobilen. Samtalet tog långt över en timme. Jag var lugn men obeveklig hela tiden. Han hittade på egna sanningar, gick diskret till personangrepp osv men jag höll mig lugn hela tiden. Frun kom in för att hon ville vara vittne vid två tillfällen, jag sa då att jag räknar till tre sen går jag om hon inte är borta och då blir det inget alls. Han kastade ut henne från stallet båda gångerna för hon vägrade gå och stängde dörren för henne. (Vi pratade i stallet)
Nu är i alla fall allt klart på ljudfil och jag har sagt upp mig själv med en månads uppsägning och han har godkänt det på både ljudfil och på papper. Frun har fortsatt skriva arga sms men henne ignorerar jag bara.
Vilken kväll!! Adrenalinet pumpar fortfarande. Men jag är så jäkla stolt över att jag inte gav mig, att jag höll mig lugn hela tidenoch att få ner uppsägningen på papper.
Sen blev det lixom ett plus i kanten att han kastade ut frun. Det säger ganska mycket![]()
Får du ta emot besök där du är??12 h sömn på 3 dygn. Mycket mindre än vanligt. "chefen" säger en hel natts sömn inatt och vaken i morgon natt men jag vill fan köra slut på kroppen i hopp om att de där sista anfallen kommer snart så siktet inställt på ingen sömn alls och en powernap i morgon bitti i absoluta nödfall. Jag tänker att jag kompromissar lite och skriver ut mig efter nästa reggade ep-anfall eller senast måndag om jag inte ångrar mig.
Jag är så trött att jag vinglar när jag sitter och mår illa men ju sämre man mår desto snabbare kommer jag förmodligen härifrån. Såååå, nu jävlar! Uppesittarkväll, någon?
edit: just det, liiiite, lite, knappt märkbar feber sedan 3 dagar medIdag är första gången som det hållit i sig hela dagen. Innan var det bara på kvällarna.
Ja det får jag. Det blir dock inte så mycket besök. Maken och barn har varit här ett par gånger men min bekantskapskrets inom de närmaste 25 milen är väldigt begränsad och vad gäller personer som vet att jag är här är det ännu färre.Får du ta emot besök där du är??
Men vart är du inlagd då?? Du behöver inte svara om du inte vill.Ja det får jag. Det blir dock inte så mycket besök. Maken och barn har varit här ett par gånger men min bekantskapskrets inom de närmaste 25 milen är väldigt begränsad och vad gäller personer som vet att jag är här är det ännu färre.
KarolinskaMen vart är du inlagd då?? Du behöver inte svara om du inte vill.
Vad gillar du för musik?försöker hålla mig på gott humör.
skapar en ny spellista på spotify. blir mest EDM.
Men jäklar vad bra jobbat!Mannen skickade ett galet sms som gjorde att jag erbjöd mig att tala med honom, enbart honom och med ljudfil på mobilen. Samtalet tog långt över en timme. Jag var lugn men obeveklig hela tiden. Han hittade på egna sanningar, gick diskret till personangrepp osv men jag höll mig lugn hela tiden. Frun kom in för att hon ville vara vittne vid två tillfällen, jag sa då att jag räknar till tre sen går jag om hon inte är borta och då blir det inget alls. Han kastade ut henne från stallet båda gångerna för hon vägrade gå och stängde dörren för henne. (Vi pratade i stallet)
Nu är i alla fall allt klart på ljudfil och jag har sagt upp mig själv med en månads uppsägning och han har godkänt det på både ljudfil och på papper. Frun har fortsatt skriva arga sms men henne ignorerar jag bara.
Vilken kväll!! Adrenalinet pumpar fortfarande. Men jag är så jäkla stolt över att jag inte gav mig, att jag höll mig lugn hela tidenoch att få ner uppsägningen på papper.
Sen blev det lixom ett plus i kanten att han kastade ut frun. Det säger ganska mycket![]()
Kan vara bra att ha som dokumentation i värsta fall men stänger av ljudet så störs jag inte av detBlocka kärringen på tele.
Tack för tipset! Kan komma väl till pass när jag flyttar hästarna i morgon@EmmaW Vad skönt att ha det klart! Nu kan du ju ignorera frunMin partner går alltid runt med stora hörlurar på sig när han är bland folk. Det är långt ifrån alltid han har musik på vad jag förstod. Du kanske ska prova det när du riskerar att stöta på henne
![]()