Bukefalos 28 år!

Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag vilat en stund så nu är det att torka några golv så är huset nystädat .Tänk att det kan bli så mycket dammråttor på två veckor så katten nästan blir rädd för dom :p
 
Eller så delar vi på henne,du står för resan till dig och jag från dig o hit,sen skickar jag tillbaka henne när du rört till det igen (japp jag har fler ställen som behöver org) och så skickar du henne vidare.:up:
Jag har kan vara tillgänglig i en vecka iaf sen måste jag göra saker här hemma :p Har en gammelfarbror som behöver tillsyn och hjälp med handling en gång i veckan ;)
 
Min biologiska klocka klämtar efter en katt och ingen människovalp.
Men sen insåg jag att jag ska utomlands en vecka i höst. Kanske dumt att köpa nu då...
 
Jag fick äntligen tummen ur och har skrubbat fram verandan och gjorde den beboelig igen :love:. Nu är jag nyduschad och vi har invigt verandan så som sig bör med ett glas rött :D.

Tänkte att vi skulle använda den på tisdag när BARNET har skolavslutning, för vi får plats med många där... :up:
 
Jag fick äntligen tummen ur och har skrubbat fram verandan och gjorde den beboelig igen :love:. Nu är jag nyduschad och vi har invigt verandan så som sig bör med ett glas rött :D.

Tänkte att vi skulle använda den på tisdag när BARNET har skolavslutning, för vi får plats med många där... :up:

Envisas man på fåglars vis att sitta på staketen och göra sitt förnödna, får man skylla sig själv :p
 
Ska aldrig mera ta fel på medicinerna....

Jäklar vad jag kissar och dricker mycket :angel:

Jag som skulle somna tidigt.
 
Varning för bittert inlägg:
Fuck everything! Jag ger upp, jag begraver allt och fejkar ett stabilt positivt mående. Orkar inte få skit för att jag mår skit. Orkar inte kämpa för varje liten gnutta hjälp jag fått/får när det öses hjälp och stöd och faan och hans moster över Kukaset.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 846
Senast: orkide
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 197
Senast: mars
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 479
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 342
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Psykisk (o)hälsa
  • Vad läser du just nu?
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp