Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade lätt kunnat bo i nåt av dom länderna i några år om jag får sådan lön.

Jobba en månad och få betalt för 20.

Jobba 10 månader och få betalt för 3430 månader låter bättre.

3430 månader är rätt många år :idea:
Jag vet tyvärr inte om mitt samvete skulle tillåta mig göra det :p
tumblr_mmjezkIYnP1s5e2mwo1_500.gif

eh :crazy: kanske :p

Oj, det här programmet kritiserade Obama en hel del också. Och jag gillar honom ... iallafall i jämförelse med tidigare presidenter, vet inte om det är särskilt smickrande dock :cautious:

Fast det var väldigt kritiserade, det kan jag hålla med om. Vissa delar

Alltså jag höll precis på att dela tummen med hjälp av en sax :eek::arghh:Det gör ont men blev som tur ej blodvite på grund av slö sax. Tanken jag hade innan jag skulle klippa upp paketet jag fått med nämnda sax, var "att man inte kastar gamla saxar när man ändå har köpt nya :cautious::meh:". Känns som det var tur att det var en gammal sax namnlös papperssax och inte en ny sax från fiskars som jag använde :cautious:

Funderar på om jag ska kolla på fotbollen ändå, måste städa och då är det lika bra att kolla. Måste dock ske på datorn eftersom jag, efter fyra, snart fem, månader här fortfarande inte brytt mig om att koppla i tv...

Tittar på fotbollen, trots att jag egentligen inte är det minsta intresserad, men alldeles för trött för att sträcka mig efter kontrollen och byta kanal:p

A har redan somnat. Utan middag och med gråtattacker och huvudvärk. Är vansinnigt orolig för att hon har ärvt migränen hon också :( dagens väder kan ju tyda på det...

Har just varit med på skolavslutningen i vår lilla landsortskyrka. Finklädda barn, blommor, musik och psalm 199...
Och nu sommarlov!
Men några av sjätteklassarna grät, dom ska gå i stora skolan i stan till hösten.

Tittar på fotbollen på datorn och rensar lite papper i skrivbordet på samma gång men blir ju avbruten i rensningen hela tiden men alltid något som försvinner :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 952
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 974
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 075
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 113

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka