Ja precis, det skulle lika gärna kunna bli godkänt nästa vecka, eller om 8. Går ju inte att lita på.Håller tummarna att det går igenom i tid!
Sådana där tidsuppskattningar är luddiga, det är ju egentligen bara en uppskattning![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja precis, det skulle lika gärna kunna bli godkänt nästa vecka, eller om 8. Går ju inte att lita på.Håller tummarna att det går igenom i tid!
Sådana där tidsuppskattningar är luddiga, det är ju egentligen bara en uppskattning![]()
Ja precis, det skulle lika gärna kunna bli godkänt nästa vecka, eller om 8. Går ju inte att lita på.
Passet spärras inte för att du byter namn.Frågan är ju hur snabba de är med att spärra passet när namnet ändras och hur snabbt Singapore får reda på detJag gissar lugnt på omedelbart
![]()
Passet spärras inte för att du byter namn.
Har inte så mycket val, får ta sånt som går att bära i påse till vardagsrummet![]()
Har ingen bra känsla för veterinärbesöket i eftermiddag....Ska börja med vandrande pinnar eller nåt tror jag, nåt jag inte fäster mig vid![]()
❤❤❤Har ingen bra känsla för veterinärbesöket i eftermiddag....Ska börja med vandrande pinnar eller nåt tror jag, nåt jag inte fäster mig vid![]()
Skakar på huvudet över senaste förslaget om hur snöröjningen ska bli billigare för kommunen![]()
Förslagen är:Hur är förslaget då?