Vad kan sambon tänkas hitta på

vinkelina

Trådstartare
Om en månad firar vi ettårsdag sambon och jag. Han började i förr veckan fråga hur vi skall fira och jag slängde ut överraska mig (hatar överraskningar så det är ett internt skämt, men gav honom lov till en liten överraskning) VI bestämde oss för att gå ut och äta i alla fall.

Nu stack han iväg för över en timme sedan, för han skulle fixa med överraskningsdelen till vårt firande. Gaaaa, blir galen, vad tänker han hitta på. Orsaken till att jag inte gillar överraskningar.
 
Om en månad firar vi ettårsdag sambon och jag. Han började i förr veckan fråga hur vi skall fira och jag slängde ut överraska mig (hatar överraskningar så det är ett internt skämt, men gav honom lov till en liten överraskning) VI bestämde oss för att gå ut och äta i alla fall.

Nu stack han iväg för över en timme sedan, för han skulle fixa med överraskningsdelen till vårt firande. Gaaaa, blir galen, vad tänker han hitta på. Orsaken till att jag inte gillar överraskningar.


Jag tror på ett offentligt frieri på restaurang, knäfallande och fiolspel. Har är alltså iväg och raggar upp en fiolman med tillhörande mustasch.
 
@Hyacinth Jag tror på en HEL stråkkvartett och tillhörande operasångare och balettdansare, varför inte gå all in lixom?
Eller så har han planerat att ni ska helkroppstatueras tillsammans och motiven är karaktärer från Sagan Om Ringen!
Eller så ska ni göra en sexig parfotografering ala 50 Shades Of Grey med Bingo Rimér och hämtar honom vid tåget/bussen!
Så många spännande tankar om vad det kan vara :)
 
HAHAHA är det på riktigt? Jag har inget ljud på datorn just nu så jag hör inte om han säger nåt konstigt men varför knockar hon honom med den stacars ukulelen? Och jag kan inte låta bli att kolla på städare i bakgrunden som bara fortsätter mobba runt frieriet hahaha.....
 
HAHAHA är det på riktigt? Jag har inget ljud på datorn just nu så jag hör inte om han säger nåt konstigt men varför knockar hon honom med den stacars ukulelen? Och jag kan inte låta bli att kolla på städare i bakgrunden som bara fortsätter mobba runt frieriet hahaha.....
Jag vet inte om det är äkta, jag vet bara att jag antagligen hade reagerat som tjejen :D
 
Han kom hem med en påse. Som nu ligger gömd i strumplådan (tror jag) KAN de vara enhörningen jag önskade mig?
Enhörning?

59019-20091211201235.jpg
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 883
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 898
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp