Vad kan sambon tänkas hitta på

Men vi måste väl ändå vara överens om att det aldrig kan vara FEL med en ukulele? Det är ju liksom alltid rätt, oavsett sammanhang.

Vissa tycker champagne är den ultimata gåvan. No way. Ukulele - då kan inget gå fel.

Svaret på alla frågor är helt enkelt: ukulele.
 
Men vi måste väl ändå vara överens om att det aldrig kan vara FEL med en ukulele? Det är ju liksom alltid rätt, oavsett sammanhang.

Vissa tycker champagne är den ultimata gåvan. No way. Ukulele - då kan inget gå fel.

Svaret på alla frågor är helt enkelt: ukulele.

Haha!
Vad heter du? Ukulele.
Vad åt du till lunch? Ukulele.
Vad ska du göra i helgen? Ukulele.
Vad jobbar du med? Ukulele.

Möjligheterna är oändliga!

Kan tycka det är lite drygt att lära känna nya människor, de frågar så mycket. Nu blev allt mycket enklare ;)
 
Vad ger man fashionistan som vill vara cutting edge och fashion forward- Ukulele!
Vad ger man handymannen som aldrig önskar sig nånting- Ukulele!
Vad ger man hästtjejjen som aldrig unnar sig själv nåt speciellt för hästen äter pengarna- Ukulele!
Vad ger man den där dryga bekanta som aldrig tycker nånting är bra eller påhittigt nog- Ukulele!!

Jag kan inte se att det någonsin ever igen kommer vara problem att köpa present till någon i hela världen! Någonsin!
 
Haha, ukulele är ju uppenbarligen den mest ultimata presenten oavsett. Du måste få en ukulele, eller en sång där din pojkvän spelar ukulele :D
 
Nej, meningen med livet (universum och allting) är ju 42. Det vet väl alla som har lite bildning.

Men TS, hur stor/liten var påsen då? En enhörning ryms ju rymligen inte i en ring-ask, tex. Inte heller en ukulele, om den inte är väldigt liten.
 
Nej, meningen med livet (universum och allting) är ju 42. Det vet väl alla som har lite bildning.

Men TS, hur stor/liten var påsen då? En enhörning ryms ju rymligen inte i en ring-ask, tex. Inte heller en ukulele, om den inte är väldigt liten.

Påsen var stor som en ordinarie skräppåse. Ihopknölad. Såg ingen affärsloggo på den. (Råkade stå på vinden och såg ut när han kom. Gick att knöla ihop i fickan. Sedan fick jag rusa ner för trappan och slänga mig på soffan)

Ukkulele och enhörningen borde ju stuckit ut?
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 884
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 905
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp