Vad kostade din valp?

Sv: Vad kostade din valp?

Flat coated retrivern som var mitt första valpköp inhandlades 1988 för 6000:-. De nuvarande hundarna är: cocker köpt 2002 för 7000:-, cocker köpt 2003 för 7000:-, kliener münsterländer köpt 2003 för 7000:-. Vi står i kö på beagle och i kombinationen som jag helst vill ha valp ur kostar valparna 8000:-, vi står också i en kö där valparna kostar 7000:-. Vad den i slutänden kommer att kosta är rätt ointressant för oss. Vi vill ha en bra jakthund med bra extriör och trevligt temprament, så därför är det kombinationerna av tik/hane som är intressanta, inte prislappen.

Mvh,
Duvan

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 484
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Hej! Jag har inte varit här sedan min äldsta var valp och han fyllde precis 7 år O_o Sen dess har flocken byggts på så nu är de tre -...
Svar
4
· Visningar
413
Senast: Annat
·
Övr. Hund Jag köpte nyligen valp och upplevde att det blivit någon form av ny trend att vissa har kvar valparna till 12 veckor. Varför vill man ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 479
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 618
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31