Bukefalos 28 år!

Vad kostade din valp?

Sv: Vad kostade din valp?

Golden Retriever köpt 2002 för 9.000 kr.
 
Sv: Vad kostade din valp?

Flat coated retrivern som var mitt första valpköp inhandlades 1988 för 6000:-. De nuvarande hundarna är: cocker köpt 2002 för 7000:-, cocker köpt 2003 för 7000:-, kliener münsterländer köpt 2003 för 7000:-. Vi står i kö på beagle och i kombinationen som jag helst vill ha valp ur kostar valparna 8000:-, vi står också i en kö där valparna kostar 7000:-. Vad den i slutänden kommer att kosta är rätt ointressant för oss. Vi vill ha en bra jakthund med bra extriör och trevligt temprament, så därför är det kombinationerna av tik/hane som är intressanta, inte prislappen.

Mvh,
Duvan
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Skulle vilja höra vad ni vet, känner till eller tycker om amerikansk cocker spaniel. Alltid när jag blir nyfiken på en ras så läser jag...
Svar
3
· Visningar
486
Senast: Tajger
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 560
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 057
Senast: Mabuse
·
Hundhälsa Min valp som nu är 7 månader upplever jag som väldigt åksjuk. Vi har inte åkt så mkt men varje gång så kräks han och dreglar som jag vet...
Svar
9
· Visningar
540
Senast: Ginne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp