Bukefalos 28 år!

Vad kostade din valp?

Sv: Vad kostade din valp?

Grand Danois tik år 2000 9000:-
Tyvärr borta redan :cry:

Tax normal sträv hane år 2004 4000:-
 
Sv: Vad kostade din valp?

Angelina skrev:
Hur mycket fick ni betala för en renrasig valp, vilken ras och vilket år? Jag tycker att det varierar så mycket.....

Min cocker spaniel kostade 7.500:- år 2001.


Mvh Angelina

Kommer inte ihåg vad alla mina hundar kostat. Men min schnauzer kostade 6500 -97 och den jag ska hämta nästa vecka kostar 9000 kr.
 
Sv: Vad kostade din valp?

Fick min engelska setter för vrakpris (lr ja såå mkt dyrare är dom jue inte)... men 6500-7000kr. Don't remember...
Fick prissänkt för att han kanske skulle användas i avel plus att vi bara fick det... vet ej varför
 
Sv: Vad kostade din valp?

Min Staffordshire bullterrier kostade 9500:- den köpte jag i augusti i år. Jag vet att dom flesta tar mellan 8000-10000.
 
Sv: Vad kostade din valp?

Golden Retriever tik köpt i år för 9000 kr.
 
Sv: Vad kostade din valp?

Coton de Tuléar, hane, årsskiftet 2003/2004, vi fick hem honom 1 januari :D han är f.ö född 4/11-2003, och han kostade 9000:-
 
Sv: Vad kostade din valp?

Min Grand Danois kostade år -01 11.000 kronor.
 
Sv: Vad kostade din valp?

Våra voffar kostade:
Westie hane köpt -89 bet. 5000:-
Amstaff. tik köpt -04 bet. 10.000:-
:)
 
Sv: Vad kostade din valp?

*lånar*

Grand Danois, tik, 10.000 kr år 2003.

*fniss, kopierade ditt rakt av!*
 
Sv: Vad kostade din valp?

Vi betalade 8000 för en helvild , alldeles underbar tikvalp 2004. Belgisk Vallhund/Terv
 
Sv: Vad kostade din valp?

Jag betalade 9 000:- för min cairnterrier i somras.
 
Sv: Vad kostade din valp?

cavalier king charles spaniel 8000:- 2004
 
Sv: Vad kostade din valp?

Man brukar väl säga att ju mindre ras desto dyrare? Antar att det är för att de får färre valpar/kull.
Min dvärgspets kostade 10000:- (2002).
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Skulle vilja höra vad ni vet, känner till eller tycker om amerikansk cocker spaniel. Alltid när jag blir nyfiken på en ras så läser jag...
Svar
3
· Visningar
487
Senast: Tajger
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 561
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 057
Senast: Mabuse
·
Hundhälsa Min valp som nu är 7 månader upplever jag som väldigt åksjuk. Vi har inte åkt så mkt men varje gång så kräks han och dreglar som jag vet...
Svar
9
· Visningar
540
Senast: Ginne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp