Bukefalos 28 år!

Vad kostar...

Sv: Vad kostar...

140+moms för skorna tycker jag låter väldigt dyrt, de dyraste skor jag köpt kostar 18kr st med moms.
 
Sv: Vad kostar...

Fy fan för såna stamkunder!
Mina stamkunder uppskattar mitt arbete och skulle aldrig gå med på att betala så lite för en helskoning.

:bow:Själv skäms man nästan över att man får mängdrabatt, men får väl tacka mina okomplicerade pållar som uppför sig klanderfritt för det:) Min hovis må vara en av de "dyrare" i trakten, men är värd varenda krona!
 
Sv: Vad kostar...

Helskoning 950 kr, bara verkning 300 kr inkl. moms och resa. Halva priset för verkning på föl och hon drar även av på totalsumman om det hela har gått smidigt och snabbt, trots att jag har sagt att jag inte tycker att hon borde göra det! Utbildad, med försäkring och väldigt duktig, tålmodig, punktlig och utöver detta mycket trevlig!!
 

Liknande trådar

Anläggning Vad betalar ni i gårdsförsäkring per år? Anledningen till att jag frågar är för jag tycker vi betalar orimligt mycket. 25.000kr. Stort...
2
Svar
23
· Visningar
1 589
Ekonomi & Juridik Det är mycket diskussion om att veterinärvårdspriserna är för höga och att det leder till för höga premier. Ja, att riskbolagen tar ut...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
7 822
Senast: Sesca
·
Svar
0
· Visningar
94
Senast: nullo-modo
·
Relationer I en undersökning som Länsförsäkringar har gjort har man kommit fram till en summa hur mycket ett barn kostar fram till 18 års dagen. Då...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 618
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp