Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag dricker inget alls kvällen innan jag ska köra innan middagstid dagen efter, då slipper man fundera över var man ev. ligger på skalan.

Brrrrrr! Lite kyligt ute,bara +12.
Här var det +7.5 som lägst nu :cool:

kl
Just kommit hem. Blivit lång dag, om två timmar..Ar har jag vart vaken i 24 timmar... Hoppas dock hinna somna innan dess.
Haft kul ikväll, förutom att fulla människor som är så uppe i sin egen bubbla är fruktansvärt irriterande :meh: Blir ju ännu mer påtagligt när man själv är nykter.
Nu borsta tänder och sen sova.

Hur går det för dig @MJLee? Har du fått i dig nåt (och behållit det)?

Nä, det bidde inget. Mådde så illa att jag inte orkade göra någonting. Jaja, i alla fall inget mer som kommer ut och jag har druckit lite cola vilket hjälper vid illamående + ser till att blodsockret håller sig högt. JB försvann helt så funderar på att gå och lägga mig så fort jag fått ordning på min förbaskade Kobo Aura One. Är liksom för trött för att sova.

Edit: Bra, tack vare cola så är mitt blodsocker 5.3. Tog en fjärdedel av det långverkande.

Senast ändrad:
Jävla Kobo och Calibre. Calibre kraschade och nu har databasen korrumperats eftersom Kobo uppdaterade automatiskt till senaste FW. Satan i gatan. :rage:

Jag är rasande :rage:
Kommer till jobbet och en vårdtagare står och kräks, ingen hjälper till. Vårdtagaren kommer in på p-rummet och blir utskickad att sitta och vänta utanför ensam (!) medan hen ringer sköterskan.
Jag släpper naturligtvis allt eftersom jag ser hur dålig vt är och följer denna ut. Plötligt har alla bara dragit och jag är ensam med vt i en korridor och kan inte flytta på människan och inte heller lämna denna ensam :rage:

Nu är allt löst tack vare en underbar vikarie och vt är ivägskickad men vad fan pysslar folk med på jobbet i dag :rage:
Vet inte hur jag ska klara av frukostfikat utan explodera just nu! :banghead:

Snart kommer en tjej och ska provrida hästarna för att bli medryttare. Hoppas det funkar och att hon gillar dem! Vore så skönt med lite sällskap i stallet.

Dagens plan är att bygga lite mer på sadelkammaren. Får väl se om sambo är hemma nånting så vi kan bygga, lite svårt att flytta alla väggskivor själv.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och sätta mig vid symaskinen en stund.

Jag är vaken och nykter. Jag undrar hur den här helgen spenderas bäst. Sen på måndag måste jag återgå till jobbet igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
910
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 213
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 373
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 299
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fri tillgång på torrfoder?
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31