Och kom ihåg toarullen i fall du måste ut i buskarna... Mvh schauffören som använder buskarna för "natur gödsling" oftare ön önskat...
Svårt att göra i centrala Bollnäs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och kom ihåg toarullen i fall du måste ut i buskarna... Mvh schauffören som använder buskarna för "natur gödsling" oftare ön önskat...
Dagen har i stort sett varit förspilld. Jag har inte orkat något alls.
Men å andra sidan så är jag inte friskskriven än så jag kanske ska nöja mig såhär.
Dessutom är jag hungrig, konstant. Jävla hjärnspöken. Tog upp ett gäng morötter för att få tugga lite. Nu har jag smällt i mig ett dussin skivor saltgurka. Ska försöka uppfinna en middag och se om det hjälper.
Behöver jag säga att jag itne är kompis med min kropp just nu? Eller ens med min hjärna?
Nae...wasabi/pepparrot är inte min grej.Har du wasabi hemma? Jag var helt beroende av det en tid, satt och slickade i mig det direkt från tuben, sedan dricker man fem liter vatten. Fyller upp mycket bra.
Eh jo jag känner igen det där med kroppen. Ska nog ta bort från FB eller byta in för en bättre modell.
Nae...wasabi/pepparrot är inte min grej.
Men jag stekte en hallumi. Smälte ner en lök, två babysquashar och några blad mangold. Plus lite kryddtagetes. Åt nästan allt. Nu mår jag lite mätt-illa. Men är ändå hungrig![]()
Låter mums, själv är jag nu uppe på 15.7 men tänker inte ta något insulin om nu magen kraschar igen. Mår ganska ugh.
Känner lite likadant,men det är väl bara att dra på sig regnjackan o gå iväg.Våndas lite över att behöva gå ut med hund. Ser ut som himlen ska öppna sig när som helst..
Själv har man en mage/tarm som tycker det är roligt med vattenliknande fontän inom en halvtimme/timme efter man ätit eller vaknat 4-5 dagar av 7 övriga 2-3 dagar fungerar eländet normalt. Spelar ingen roll vad man äter/dricker men eländet har hållit på så drygt 4 år sedan hjärtinfarkten och jag började på tillhörande mediciner.
Men gudars vad jobbigtdu kan inte byta mediciner eller få någonting som hjälper?