Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit lite tårta hos brorsan :) Han blev glad över kuddarna :up:
Är hemma nu, seg efter gårdagen. Har tagit upp kycklingkorv som jag nog ska grilla sen. Ska till gymmet och träna också. Men tar nog det lite senare.

20294575_10159054461800114_6490898483665934276_n.jpg
Vad vill du för att göra såna kuddar? Måste ha ju!!!

Vad vill du för att göra såna kuddar? Måste ha ju!!!
Räknade lite mer seriöst på det, om man inte råkar ut för tull, och bara köper panelerna hamnar man på frakt 9 dollar... 28 + 9 =330 kr + 150 kr (tyg till baksidorna) + 100 kr (vadden i) + ca 400 kr (vad jag tar i timmen när jag syr) = 980 kr... Sen plus frakt från mig till dig... Så tja, är det värt det så kan jag gärna sy åt dig :D

Dålig matdag idag. Har inte ätit mer än en skål med jordgubbar till "frukost" vid ett tiden och sen en bit tårta vid tre.. :down: Känner mig inte hungrig heller :turd: Men vet ju att jag måste äta. Kan ju heller inte gå iväg och träna utan att ha något i magen innan.

Jag sitter på ett hotellrum strax utanför Hannover och undrar om de någonsin kan starta den där fotbollsmatchen i Rotterdam trots att planen mest liknar en plaskdamm!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
907
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 205
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 91 92 93
Svar
1 841
· Visningar
64 580
Senast: MJLee
·
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 288
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Få skimmel vit
  • Stuterinamn