Väntar på att bli insläppt och har så gjort i drygt tio minuter

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad vill du för att göra såna kuddar? Måste ha ju!!!Ätit lite tårta hos brorsanHan blev glad över kuddarna
Är hemma nu, seg efter gårdagen. Har tagit upp kycklingkorv som jag nog ska grilla sen. Ska till gymmet och träna också. Men tar nog det lite senare.
![]()
Men ljudet är inte bra! Inte här uppe iaf!Poppar Erasuredet är inte så illa som förband
![]()
Poppar Erasuredet är inte så illa som förband
![]()
Lite lågt på mickarna ffa tycker jag. Och för mycket diskant. Hoppas det blir bättre när det inte är lika mycket playback sen.Men ljudet är inte bra! Inte här uppe iaf!
Bra mycket mer tilltalande än huvudakten skulle jag vilja påstå![]()
Väntar på att bli insläppt och har så gjort i drygt tio minuter![]()
![]()
Dom blir dyra tyvärr, bara framsidorna (alla fyra) kostar 28 dollar + 9-23 dollar i fraktVad vill du för att göra såna kuddar? Måste ha ju!!!
Räknade lite mer seriöst på det, om man inte råkar ut för tull, och bara köper panelerna hamnar man på frakt 9 dollar... 28 + 9 =330 kr + 150 kr (tyg till baksidorna) + 100 kr (vadden i) + ca 400 kr (vad jag tar i timmen när jag syr) = 980 kr... Sen plus frakt från mig till dig... Så tja, är det värt det så kan jag gärna sy åt digVad vill du för att göra såna kuddar? Måste ha ju!!!