Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ringde vårdguiden i fredags på @tanten förslag men där sa de bara att kände jag mig uttorkad så åk till akuten, i Bollnäs, på helgen, i juli.

@athena_arabians

Jo det har pågått lite för länge för att vara en vanlig magflunsa. Ffa att det kommer tillbaka, känner mig lite bättre, hurra, och sedan tillbaka på ruta ett.

Hmm, har gått ner nästan två kg på en vecka. Alltid en silver lining antar jag. Antar dock att det mest är vatten i kroppen (ej uttorkad efter nypprov) men jo, det börjar kännas och har lika mycket energi som en våt disktrasa. Att sitta och surfa känns som det mesta jag orkar göra. Hade massor av planer men av dem blev det noll och inget.
Det är inte bara så att du blir urlakad och trött..

DIN KROPP KAN TA REJÄLT MED STRYK av att fajtas med något så elakt som det där. Det är inte maginfluensa!!!

Du bör in till vården. Vare sig du vill eller inte.

Marsch pannkaka!

Har landat hemma efter en superfin dag i Svärdsjö :up: lite sur på mig själv för att jag släppte ett jättefint bord alldeles för tidigt, men det finns säkert nån mening med det också. Och jag la vantarna på en galen mängd veckotidningar från 1925-1940, och två från -55, så jag är hemskt nöjd ändå :D

Har landat hemma efter en superfin dag i Svärdsjö :up: lite sur på mig själv för att jag släppte ett jättefint bord alldeles för tidigt, men det finns säkert nån mening med det också. Och jag la vantarna på en galen mängd veckotidningar från 1925-1940, och två från -55, så jag är hemskt nöjd ändå :D

Åh vad kul att du fick dem :up:

Hade hyrt in hästvakt igår. Men min kompis som tror på föraningar etc hade känt att hon skulle ta in min häst när hon var och skulle ta sin.
Tur det! Trots flugmössa och flugtäcke hade han rest sig och fäktat med frambenen mot sitt huvud hela vägen in.
Hon är bra och reder ju ut sånt utan prob. Han är ju rörlig och snabb. Så någon annan kanske skulle råkat hamna i vägen även om han inte siktade mot människan.
Hon trodde han var störd av någon insekt.
Han reste sig ju mkt förr. Men det var år sen han gjorde det sist. Så han måste varit riktigt störd min lilla dåre.

Väntar på utlovat åskväder
Blir nog inget nu heller så.
Men har huvudvärk som attans så nåt får du bli.
Försöker ladda för jobbvecka och annat, men det går sådär.

Mot thaivagnen! :up: *är dödstrött och tänker inte laga mat idag*
Jag väntar på att sambon ska komma tillbaka från promenad med hunden så blir det pizzaköp här.

Auktion eller loppis?
Vill också åka på sånt med gamla möbler. Verkar inte om det här hemma.

Den ekonomiska biten är katastrof :( vet snart inte var jag ska ta vägen :crazy:
Kram :heart.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
906
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 198
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 56 57 58
Svar
1 158
· Visningar
42 475
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 246
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka