Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Lagom" är en balansgång på slak lina över ett kilometerdjupt stup har jag lärt mig efter att största delen av livet bott på landet, man ska bryta när man känner för en rast och inte köra på tills det är färdigt om man känner för ett uppehåll. Det kommer fler dar, och gör det inte det så är det ju skit samma.Att hitta något att göra är aldrig ett problem. Det kniviga är att inte ta på sig för sig för mycket. Jag vill inte hamna i samma läge som förra vintern.
Tack!!!
Hade också velat rida idag men insåg att jag har en del annat att fixa med så tonåringen fick åka iväg själv till stallet. Tids nog börjar hon skolan och jag får ta hand om hästen på heltid.
Det tål att tänka på. Jag hade samma upplägg förra året med folk. I år orkade jag inte. Hela juli brukar vara min semestermånad så då är det lämpligt eftersom jag kan vara med, åtminstone delvis. En del av semestern rymmer jag nog iväg någonstans.@MacGyver @Magiana ska vi göra en deal? Om jag inte fått jobb som sträcker sig efter juni nästa sommar, ska jag köra juli hos en av er och augusti hos en annan? Jobbar för mat (inkl typ en liter kaffe per dag) och husrum. Bra på att jobba och drar dåliga katt åt-skämt på beställning//masqueradee som knappt börjat men redan tröttnat något på kontorsarbete
![]()
Grattis @bumpo![]()
Grattis hoppetossan!
Hoppas du får en fin dag!
Grattis @bumpo!
Grattis! @bumpo
Jag är nyss hemkommen efter en underbar utflykt med min sida av familjen där vi hade världens flyt med vädret där molnen sprack upp precis när vi var framme vid badet. Så vi hade en egen strand för oss själva med fin sandbotten, bra badtemperatur, solgass och andungar.![]()
Grattis vännen @bumpo![]()