Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läste precis den här och älskar den fortfarande:

Today was the absolute worst day ever
And don't try to convince me that
There's something good in every day
Because, when you take a closer look,
This world is a pretty evil place.
Even if some goodness does shine through once in a while
Satisfaction and happiness don't last.
And it's not true that
It's all in the mind and heart
Because
True happiness can be obtained
Only if one's surroundings are good
It's not true that good exist
I'm sure you can agree that
The reality
Creates
My attitude
It's all beyond my control
And you'll never in a million years hear me say that
Today was a good day

Now read from bottom to top.

Ska strax gå till jobbet. Skulle varit ledig men sjuka folk så blir 6-11 jobb. Sen tänker jag sova en stund när jag kommer hem :)

Jag lyckades fa tag pa en handfull nastan mogna bjornbar i var buske. Det var inte sa gott som jag skulle ha velat ha det, :cautious: men Jag kan inte vanta tills de mognar helt, for da har hundarna redan plockat rent. :banghead: Jag kan nog tankas ge upp i ar ocksa och bara ta de enstaka som sitter riktigt hogt och hundarna missar for att alla riktigt fina bar sitter precis pa lagom hojd for dem.
:arghh: Och ja, Jag ar bitter.:meh:

Jag lyckades fa tag pa en handfull nastan mogna bjornbar i var buske. Det var inte sa gott som jag skulle ha velat ha det, :cautious: men Jag kan inte vanta tills de mognar helt, for da har hundarna redan plockat rent. :banghead: Jag kan nog tankas ge upp i ar ocksa och bara ta de enstaka som sitter riktigt hogt och hundarna missar for att alla riktigt fina bar sitter precis pa lagom hojd for dem.
:arghh: Och ja, Jag ar bitter.:meh:
Du kan inte sätta någon typ av staket runt busken så hundarna inte kommer åt bären. Min syster har samma problem med sin hund. :laugh:

Du kan inte sätta någon typ av staket runt busken så hundarna inte kommer åt bären. Min syster har samma problem med sin hund. :laugh:

Jag gjorde det, men mina marodorer hoppas hur ledigt som helst over ... Staketet ar 1.5 meter och de har lyckats hoppa over sa manga ganger innan jag upptakte det att det nu kraver mycket mer jobb att lara dem att inte gora det :arghh: Sarskilt som de tycker sa mycket om bjornbar. Det kanns helt klart enklare att lata dem fa bjornbaren och kopa egna fran "farmer's market". :p

Jag ar dock mycket imponerad av hur phenomenalt latt och ledigt Lille Tater Tot hoppar. Han tar inte ens sats utan har perfect avstandsbedomning och bara "flyter" over ... och ser sa overraskad ut nar jag opponerar mig :cautious:

Fy sjutton vad jag känner mig gnällig... jag har knappt sovit för det har varit ljud utifrån (diverse djur, bla tror jag det var ett rådjur som "skällde"), min ena höft har verkligen sagt go' natt (höger givetvis så nu håller hela högersidan på att balla ur), jag fryser, magen gör ont (PMS) och jag vill ha särbon här så han kan krama mig... men han är på väg till Norge nu :meh:

/slutgnällt

Nu sitter Princess Diva och bonar och ber att vi ska ga isang. Dorren till sovrummet ar stangd sa hon kommer inte in. Hon gar mellan att putta pa mig och ga fram och stirra pa dorren ... hon ser sa uppgiven ut att det ar bast att jag foljer med.:p
G'natt allihopa och "don't let the bedbugs bite".:D

Fy sjutton vad jag känner mig gnällig... jag har knappt sovit för det har varit ljud utifrån (diverse djur, bla tror jag det var ett rådjur som "skällde"), min ena höft har verkligen sagt go' natt (höger givetvis så nu håller hela högersidan på att balla ur), jag fryser, magen gör ont (PMS) och jag vill ha särbon här så han kan krama mig... men han är på väg till Norge nu :meh:

/slutgnällt
:heart

Kl
Jag fick klippa 8 klor på stora sura katten!:banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
906
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 47 48 49
Svar
965
· Visningar
36 672
Senast: Sel
·
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 242
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka