Ser ingen anledning till varför jag ens ska förklara det åt dig.
Nej, du har ingen skyldighet att göra det. Jag är bara nyfiken på varför. Men vill du inte vill du inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser ingen anledning till varför jag ens ska förklara det åt dig.
Har också alltid handbagage, men alltid bara ett och endast så att det får plats under stolen framför. Såg flera människor som hade med sig både incheckat bagage OCH en gigantisk rullväska + handväska...Jag reser alltid med handbagage men jag har stenkoll på att det håller rätt storlek. Problemet är att på lågprisflyg får alla inte ta in sina handbagage om många åker med det.. så antar att det är därför folk hetsar. I övrigt tycker jag att det är jättelöjligt hur hetsiga folk är.
Tycker också synd om dig.Är fortfarande magsjuk. Sushi var härligt, men inte lika härligt senareVarför kan inte eländet ta slut? Jag har aldrig haft det så här länge. Det kan för sjutton inte vara bigarråerna som spökar fortfarande. Tycker synd om mig själv.
![]()
Har också alltid handbagage, men alltid bara ett och endast så att det får plats under stolen framför. Såg flera människor som hade med sig både incheckat bagage OCH en gigantisk rullväska + handväska...
Problemet nu var att eftersom alla hade så mycket med sig blev det smått kaos att lasta i/ur passagerare eftersom plats tog slut (passagerare fick trängas fram och tillbaka), väskor var överlag förstora osv.Om kabinväskan är för stor borde den inte få plats att lägga där uppe? Det är väl lite marginal, men gigantiska väskor ska inte gå in! Jag brukar alltid resa med rullväska (med maxmått) samt ett litet handbagage som jag lägger under stolen framför. Inget konstigt med det!
Jag checkar aldrig in bagage och gillar att resa med handbagage efter ett x antal missöden med försvunnet incheckat bagage. Hela resan går också snabbare och smidigare med handbagage!
Problemet nu var att eftersom alla hade så mycket med sig blev det smått kaos att lasta i/ur passagerare eftersom plats tog slut (passagerare fick trängas fram och tillbaka), väskor var överlag förstora osv.
Men ja.. onödigt av mig att klaga eftersom vi inte blev försenade eller så, men det blir lite upprörd stämning, trängsel och stress.
Dubbelkolla platsen fem gånger, ta av sig jackor ståendes, lägga upp väska, glömma något i väskan...Jag stör mig mest på att folk är så jävla sega på att sätta sig!![]()