Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grått, trist och fult väder idag. Om några timmar ramlar sonen och gänget in för lite grillparty. Crusing i grannstaden idag. Dottern ska köra åt sonen själv kör jag åt världens bästa @TinyWiny . Ser verkligen fram mot kvällen.

Du får inte äta själv bara! Maten är klar 15,30! Ser också fram emot ikväll! Inget kan gå fel när världens bästa kör :love:

Jag blev precis klar med innerdörren i jordkällaren och känner mig nöjd. Inspirerad av detta fortsatte jag med mellandörren som behövde få gångjärnen justerade. Dessvärre visade det sig att dörrkarmen ruttnat och jag måste byta trä...

Har varit på Hornbach och köpt markduk och lite annat smått och gott. Snart ska uteplatsen bli fin :D
Jag ska mocka hagar, fylla på vatten och höpåsar och sen handla mat innan det är sovdags igen :)

Känner mig lite sliten idag trots nykter kväll. Förkylningen sitter fortfarande i och tandvärken/tandköttsvärken också :meh:
Ska slå in kuddarna åt brorsan och ta en dusch. Snart dags att åka på fika.

Don't get me started on vad jag anser om människor som har GIGANTISKA väskor med sig ombord :cautious: Fine, jag förstår grejen med att resa lätt och inte checka in, men på resan ned var det på gränsen att det inte fanns plats åt allas väskor då nästan alla hade oversized cabinbags :banghead:

Tyvärr är flygbolagen ofta lite för generösa med vad som tillåts ta ombord som handbagage. Förutom Cabinväskan får du ju även ha med laptop och handväska, och "handväskorna" brukar tendera vara dubbelt så stora som cabinväskan i många fall...

20478678_117561962219920_519885875417448448_n.jpg

Men kolla vad fin! 100 spänn! :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
910
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 212
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 123
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 297
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka