Vad pysslar vi med, del LXIX

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 59 843
Status
Stängd för vidare inlägg.
Då var maten för morgondagens jakt färdig .Verkar bli en vecka med limpa och korv i alla dess former som vanligt på jakten .Blev skitkallt idag då vi satt på samma pass i över 6 timmar och korven och limpan tog slut :meh: men vi redde ut skadeskjutningen tillslut som vi alltid gör och alltid ska göra .När jag kom hem ringde jag mamma för att höra hur hennes jakt gått men möttes av att hennes nummer är borttaget .Verkar som det går av sig självt och man inte tänker till .Det sitter väl kvar ett tag till tills hjärnan har accepterat att hon är borta för alltid :cry:

Då var maten för morgondagens jakt färdig .Verkar bli en vecka med limpa och korv i alla dess former som vanligt på jakten .Blev skitkallt idag då vi satt på samma pass i över 6 timmar och korven och limpan tog slut :meh: men vi redde ut skadeskjutningen tillslut som vi alltid gör och alltid ska göra .När jag kom hem ringde jag mamma för att höra hur hennes jakt gått men möttes av att hennes nummer är borttaget .Verkar som det går av sig självt och man inte tänker till .Det sitter väl kvar ett tag till tills hjärnan har accepterat att hon är borta för alltid :cry:

:heart

:heart

Killen satt också ute och frös på pass idag(utan ngt med hem).
Han gick oldschool med skogaholmslimpa, medwurst och varm blåbärssoppa. Jag var inte alls avis när jag låg och gosade under elfilten och de var ute i regn och kyla.

Förstår att det är jobbigt ang din mamma. :heart

Blev väldigt illa berörd av inslaget på nyheterna nyss. Pappan som slängde ner sin ettåriga dotter 15 meter har helt gått mig förbi. Tills nu.

Killen satt också ute och frös på pass idag(utan ngt med hem).
Han gick oldschool med skogaholmslimpa, medwurst och varm blåbärssoppa. Jag var inte alls avis när jag låg och gosade under elfilten och de var ute i regn och kyla.

Förstår att det är jobbigt ang din mamma. :heart
Skogaholm är en favvo och enrisrökt medvurst åxo men jag har te med mig .Jo det är lite jobbigt med morsan men det går över tids nog när det får mogna lite mer och konstigt vore det väl annars då det är ens förälder om man inte känner något alls eller känner saknad

:heart :heart Det tar tid men man vänjer sig. Idag var det fyra år sedan jag förlorade min älskade pappa.

Hoppas det går bättre med jakten imorgon :)

Blev väldigt illa berörd av inslaget på nyheterna nyss. Pappan som slängde ner sin ettåriga dotter 15 meter har helt gått mig förbi. Tills nu.

Jag har inte kunnat släppa det där, så jag såg det och kände ändå att det blev lite mer ”begripligt” med bakgrundsinformation. En så vansinnigt tragisk historia. Och vilken ofantlig lycka att hon klarade sig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 399
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 540
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: Whoever
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
798
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Balkong 2025
  • Ögonfärg
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur