R
Raderad medlem 68338
Så personen har alltså ivarjefall tidigare haft svårt att betala för sig. Bådar ju inte så gott...
Nej precis, därför jag tvekar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så personen har alltså ivarjefall tidigare haft svårt att betala för sig. Bådar ju inte så gott...
Låna inte ut pengar.Nej precis, därför jag tvekar...
Nej precis, därför jag tvekar...
MeeeeeeeesInte en chans,men jag har ett nytt lås till grinden
![]()
Mmm, det regnar utanför, så otroligt mysigt. Jag får rysningar av välbehag. Älskar verkligen höstregn, helst ska det blåsa också![]()
Då var maten för morgondagens jakt färdig .Verkar bli en vecka med limpa och korv i alla dess former som vanligt på jakten .Blev skitkallt idag då vi satt på samma pass i över 6 timmar och korven och limpan tog slutmen vi redde ut skadeskjutningen tillslut som vi alltid gör och alltid ska göra .När jag kom hem ringde jag mamma för att höra hur hennes jakt gått men möttes av att hennes nummer är borttaget .Verkar som det går av sig självt och man inte tänker till .Det sitter väl kvar ett tag till tills hjärnan har accepterat att hon är borta för alltid
![]()
Då var maten för morgondagens jakt färdig .Verkar bli en vecka med limpa och korv i alla dess former som vanligt på jakten .Blev skitkallt idag då vi satt på samma pass i över 6 timmar och korven och limpan tog slutmen vi redde ut skadeskjutningen tillslut som vi alltid gör och alltid ska göra .När jag kom hem ringde jag mamma för att höra hur hennes jakt gått men möttes av att hennes nummer är borttaget .Verkar som det går av sig självt och man inte tänker till .Det sitter väl kvar ett tag till tills hjärnan har accepterat att hon är borta för alltid
![]()
![]()
Skogaholm är en favvo och enrisrökt medvurst åxo men jag har te med mig .Jo det är lite jobbigt med morsan men det går över tids nog när det får mogna lite mer och konstigt vore det väl annars då det är ens förälder om man inte känner något alls eller känner saknadKillen satt också ute och frös på pass idag(utan ngt med hem).
Han gick oldschool med skogaholmslimpa, medwurst och varm blåbärssoppa. Jag var inte alls avis när jag låg och gosade under elfilten och de var ute i regn och kyla.
Förstår att det är jobbigt ang din mamma.![]()
![]()
![]()
Det tar tid men man vänjer sig. Idag var det fyra år sedan jag förlorade min älskade pappa.
Hoppas det går bättre med jakten imorgon![]()
Blev väldigt illa berörd av inslaget på nyheterna nyss. Pappan som slängde ner sin ettåriga dotter 15 meter har helt gått mig förbi. Tills nu.
brukar du borsta med två händer?Borstar tänderna med en hand![]()
Blev väldigt illa berörd av inslaget på nyheterna nyss. Pappan som slängde ner sin ettåriga dotter 15 meter har helt gått mig förbi. Tills nu.