Det är smittsamtJa jag beställde förra året också efter @Toras lussebak. Jag har dock glömt att marinera dom så det ska jag göra bums när jag kommer hem idag!
Riktigt bra saffran gör en jätteskillnad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är smittsamtJa jag beställde förra året också efter @Toras lussebak. Jag har dock glömt att marinera dom så det ska jag göra bums när jag kommer hem idag!
Vi kanske skulle starta en klubb, Julflamingons vänner
Lämnat av maken på avdelningen, snart ska jag vidare in och hålla i träningen... Man blir lite matt när det kommer in en underläkare som ska göra inskrivningssamtalet och börjar med att fråga om maken har blivit opererad tidigare?
Nej du vet den här påsen dök bara upp en morgon när jag vaknade...
Sen ursäktade han sig med att han inte hade hunnit läst journalen ännu... Så väldigt mycket extra frågor och missförstånd eftersom han inte alls var insatt... "vilka mediciner äter du? -dimor, kodein och omeprazol, - aha var har du ont? -Ont? Nej jag har inte ont?- men du äter ju kodein?- Ja för att komma åt biverkningarna, eftersom dimor inte räcker. - Biverkningar? - Ja man får långsammare tarmrörelse med kodein. - Jaha får man?"
![]()
Vi kanske skulle starta en klubb, Julflamingons vänner
@athena_arabians om du bara hade vetat vad du skulle ställa till med med din bild
![]()
Ja de kan du kombinera.Funderar på om det är ok att kombinera diklofenak och pamol.
Blandar alltid ihop vilka man får blanda, för det är så sällan jag äter smärtstillande.
Funderar på om det är ok att kombinera diklofenak och pamol.
Blandar alltid ihop vilka man får blanda, för det är så sällan jag äter smärtstillande.
Får aldrig biverkningar av sånt och käkar inget annat än omeprazol i vanliga fall så det är lugnt, men tack för svar.Ja det är ganska ofta som dom ordineras ihop, jag har ätit den kombon i flera år men eftersom mediciner är individuellt hur det påverkar och beroende på andra ev. läkemedel så rekommenderar jag fass eller din vc för att kolla ordentligt.
Med andra ord: oftast ja men jag tar absolut inget ansvar för enskild person då jag inte är din läkare.
Får aldrig biverkningar av sånt och käkar inget annat än omeprazol i vanliga fall så det är lugnt, men tack för svar.
@vallhund tack!
Har beställt onödigt mycket pysselprylar från Ebay idag. Men om det kan lätta upp måendet minsta centimeter så är det värt det flera gånger om.
Jag har bara beställt saffran! Jag lovar att jag inte ska göra några lussekatter än på länge!Nu vill jag också ha lussekatter
Ni börjar alldeles för tidigt!![]()
Jag har bara beställt saffran! Jag lovar att jag inte ska göra några lussekatter än på länge!