Vad gillar du fällan med?Dobbis-mössen 4-0![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gillar du fällan med?Dobbis-mössen 4-0![]()
Sitter i rastgården och kollar på Ammo som läser tidningen.
Ska strax gå hem och börja göra mig i ordning för att åka till Gbg
Jag brukar säga så när professorn luktar på andras kiss. Han läser tidningen dåLäser Ammo tidningen?![]()
Och där bidrog jag inte till den årliga älgsłakten som jaktmotståndarńa tycker ska upphöra såg hunden men älgarna sprang längre in i skogen och ut
Nej då det är det som är tjusningen med jakt man vet aldrig hur det slutarÄsch då så irriterande![]()
Vilken tokstålle.Vissa kunder är verkligen dumma i huvudet!Jag tycker att vi är ganska schyssta som transportör som erbjuder ett 4 h lev.fönster istället för det dubbla som många har, eller hur? Men nä, den här kunden kunde knappt gå med på EN timmes lev.fönster.
Synd att kunden inte betalar leveransen till oss, annars hade jag kunnat gå med på det och ta betalt för det också
![]()
Vi erbjuder också samtal när vi är på väg, men det är ju svårt att lova en viss tid innan. Allt beror ju på hur det går med leveranserna innan dig liksom. Vissa kunder har så svårt att förstå att vi inte bara kör deras leverans utan att det är mycket som samlastas.Vilken tokstålle.
Jag kan tycka att det är jobbigt ibland. Har man ett ärende under den tiden (hämta barnen t.ex) och inte vet exakt när man kommer hem blir det ju bökigt alltså. De erbjuder ofta ett "vi är på ingång-samtal" en halvtimme innan så man kan stressa klart med eventuellt ärende och hinna hem. Nämnda samtal kommer oftast inte mer än 5-10 minuter innan de är härmen att inte ha förståelse för transportfirman alls låter ju lite knäppt.
2 med torrfoderkula och en med russin.Vad gillar du fällan med?
Alla hundar läser tidningen.Läser Ammo tidningen?![]()
2 med torrfoderkula och en med russin.
Gillar fällorna torrfoder?2 med torrfoderkula och en med russin.