Vad pysslar vi med, del LXIX

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 59 833
Status
Stängd för vidare inlägg.
Snorhungrig men efter dagens arbete och 8km med hundarna så bestämde sig ryggen för att straffa mig och nu kommer jag inte upp från soffan :mad:

Har kört land och rike runt med bilen full av gitarrer som skulle skjutsas till diverse personer :confused: :D. Tog en kaffe hos partners lillebror med sambo och har precis kommit hem.

Ikväll ska vi Skypedejta med vår bästa vän som bor i Barcelona. Och äta Ben&Jerrys! Halva priset :up:.

Inte gjort nått vettigt idag än det allra mest nödvändiga. Vackert väder ute men sket i det och kolla på två avsnitt av twin peaks. Tänkte se ytterligare ett till idag.
Varit ganska osocial idag. Skönt det med ibland. Ovant med behövligt.
Känns ganska skönt med en hemmakväll nu. Är inte ute så ofta längre. Dessa jäkla tågresor!
Nästa gång blir förmodligen runt halloween så det är ju ett tag kvar :p.

Ätit glass, chips, soppa, mackor och ska snart äta köttbullar med mos. Typ i den ordningen.

@Sonic76 GRATTIS!!!

Jag ligger i sängen och är jättehungrig. Borde gå upp och äta något, fixa till mig för att sen åka till jobbet. Vad ska jag äta då? Har typ bara ägg hemma så det får bli någon typ av omelett.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 398
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 532
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: Whoever
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
788
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka