Stallet klart och hästar inne 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rödvin - där sa du någotHar ätit en jättegod middag! Oxfilé (perfekt stek, av mig själv förstås) kantarellsås på kantareller vi plockat själva, hemgjord klyftpotatis och ett gott rödvin!
Har kört land och rike runt med bilen full av gitarrer som skulle skjutsas till diverse personer![]()
. Tog en kaffe hos partners lillebror med sambo och har precis kommit hem.
Ikväll ska vi Skypedejta med vår bästa vän som bor i Barcelona. Och äta Ben&Jerrys! Halva priset.
Du bör inte stöta på några julflamingos där iaf![]()
Läste det i land igår . Dom hittar på så mycket tokigheter så det är stora problem när man ska avverkaMen det avverkningsförbudet är nu upphävt. Förnuftet segrade.
Var till slakthuset med baljan och kvarńen var igång så jag passade på att mala och fick det vackumförpackat direkt så allt är i frysen nu![]()
Har ätit en jättegod middag! Oxfilé (perfekt stek, av mig själv förstås) kantarellsås på kantareller vi plockat själva, hemgjord klyftpotatis och ett gott rödvin!
Det var ungefär så gott också!Fyffaaaan vad gött det lät!
Det hade jag verkligen aldrig trott! När du la ut bilden tänkte jag spontant att vilken nöt har varit med och lanserat dennaSmittan sprider sig ser jag![]()