Vad pysslar vi med, del LXIX

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 59 833
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade en filé från 12 i frysen som jag ska göra något gott av i morgon .Helt underbart med älgkött om man packar det ordentligt och slår in det i papper så står det sig hur länge som helst .Syns på färgen om det misslyckats då är det bara att kasta annars inga problem med smaken

Tittar på dark tower. Än så länge känner jag bara "what the f?" De har lyckats mangla historien totalt, en superbra story har blivit platt och tråkig..

Dålig dag för maken idag, dåligt med sömn i natt och ont i magen när tarmarna försöker komma på hur man arbetar. Han fick ett rejält knip så han kallsvettades när jag var där.:( Lite illamående på det gjorde det svårt att äta överhuvudtaget. Bra val av mig att säga att ungarna skulle vara kvar hemma idag.

Hittat en dvd-skiva med bilder som jag trodde var borta för evigt. Det är bilder på min älskade sköthäst :cry: Låg halva natten och tänkte på honom igår och så hittar jag den ikväll. Har skrivit till hans ägare och frågat om hon vill ha bilderna.

Fick för mig att bli sugen på kladdkaka så vevade ihop en mugcake, öööh det blev kladdkaka utan kladd glömde visst att micron är lite för bra ibland och att jag bör sänka effekten.
Smakmässigt dög det en inte helt rätt :rofl:

Åååh! Gjorde precis en Upptäckt!
På måndag ska jag jobba utanför min favoritartists hus!
Jag känner för att vara lite creepy och lägga en lapp i brevlådan med en liten fan-hälsning :D är det okej?

Då tänker jag göra det :D blev lite star struck bara av att se adressen (visste att han borde i krokarna och var lite creepy stalker och kollade upp hans adress) i min kalender. Iih!
Synd att han är i USA på turné annars hade jag nog knackat på och bett om autograf.

Fast han kanske är hemma på måndag :D

Knacka på hade jag inte gjort för även kändisar har rätt till att ha ett privatliv men om han råkar visa sig kan du ju fint be om ursäkt och snällt be om en autograf men där hade gränsen varit för mig iaf.
Om du inte vet att det är en person som förvisso älskar att synas och letar uppmärksamhet jämt.
Se till att ha batteri i telefon och med tur kanske du får en selfie.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 398
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 532
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: Whoever
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
788
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka