Vad pysslar vi med? Del LXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fyfasen vad trött jag är. Kom in i nån sån där gäspig period. Kaffe!
(och ändå la jag mig jättetidigt igår).

Oj vad det regnar hos många och fler som är förkylda!

Här är det noll och inge regn. Ena prognosen sa att det skulle komma och en annan prognos säger inget regn.

Idag har jag invigt mina nya stövlar från jula. Billiga så får se hur länge de håller.

I Firefox kan du välja vad du ska radera. Du kan också radera individuella cookies.
Firefox är säkert bättre men jag har kört på den andra hela tiden då den sidan kommer upp automatiskt.

Hur raderar man kakor på mobilen då? Mest där jag surfar och datorn är mer jobbrelaterad.

Edit: jag försökte nämligen byta till firefox som ordinarie startsida. Och såklart gick det inte fast jag försökte med inställningarna. Så jag ledsnade och bara har fortsatt med e.

Firefox är säkert bättre men jag har kört på den andra hela tiden då den sidan kommer upp automatiskt.

Hur raderar man kakor på mobilen då? Mest där jag surfar och datorn är mer jobbrelaterad.

Edit: jag försökte nämligen byta till firefox som ordinarie startsida. Och såklart gick det inte fast jag försökte med inställningarna. Så jag ledsnade och bara har fortsatt med e.

Det beror på vad du har för operativsystem. På min Samsung med Android går jag in på inställningar när jag använder webbläsaren så kan jag ta bort det därifrån. På de andra har jag inte en susning om hur man gör.

Regnet drar in i omgångar och framåt eftermiddagen kommer det väl blåsa upp mer och mer. Vid midnatt kommer kulmen nås enligt prognoserna.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver en hobby! Jag har en hund som är lika lat som mig; vi gillar att ligga i sängen och titta på TV, så långa hundpromenader och...
Svar
7
· Visningar
325
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 834
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
476
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka