Jag googlade på silver whinnys till @EmmaW och fick sen notiser i fb-appen om att det fanns till salu i grupper jag är med i...Typisktjag googlade på barnvagnar en gång och alla mina sidor kryllar av barnvagnsannonser
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag googlade på silver whinnys till @EmmaW och fick sen notiser i fb-appen om att det fanns till salu i grupper jag är med i...Typisktjag googlade på barnvagnar en gång och alla mina sidor kryllar av barnvagnsannonser
![]()
Det brukar räcka med att någon tråd här på buke handlar om en viss pryl, så dyker den upp i annonser sen. Jag fattar ju grejen med riktad reklam, men viss sådan blir liksom för mycketTypisktjag googlade på barnvagnar en gång och alla mina sidor kryllar av barnvagnsannonser
![]()
Jag googlade på silver whinnys till @EmmaW och fick sen notiser i fb-appen om att det fanns till salu i grupper jag är med i...![]()
Typisktjag googlade på barnvagnar en gång och alla mina sidor kryllar av barnvagnsannonser
![]()
Flera veckor efter att jag kom hem från Israel senast var typ all reklam (även den som dök upp på buke) på hebreiska
Flera veckor efter att jag kom hem från Israel senast var typ all reklam (även den som dök upp på buke) på hebreiska
Nu kommer en yxskaft fråga men hur gör man det? Är det samma som att rensa historiken?Det hjälper inte att radera kakor och cache? Då "försvinner" det du googlat på och borde få andra typer av annonser.
Nu kommer en yxskaft fråga men hur gör man det? Är det samma som att rensa historiken?
Fyfasen vad trött jag är. Kom in i nån sån där gäspig period. Kaffe!
(och ändå la jag mig jättetidigt igår).
Firefox är säkert bättre men jag har kört på den andra hela tiden då den sidan kommer upp automatiskt.I Firefox kan du välja vad du ska radera. Du kan också radera individuella cookies.
Nu kommer en yxskaft fråga men hur gör man det? Är det samma som att rensa historiken?
Firefox är säkert bättre men jag har kört på den andra hela tiden då den sidan kommer upp automatiskt.
Hur raderar man kakor på mobilen då? Mest där jag surfar och datorn är mer jobbrelaterad.
Edit: jag försökte nämligen byta till firefox som ordinarie startsida. Och såklart gick det inte fast jag försökte med inställningarna. Så jag ledsnade och bara har fortsatt med e.
Inte riktigt. Det ser väl lite olika ut beroende på webbläsare men på min (foxfire) kan man ta bort det separat. Typ "radera cookies" och "rensa cache". Historik går väl in under cache tror jag.
@athena_arabians var visst snabbare![]()