Veckans enda lediga dag inleddes med sovmorgon, sen frukost och skrev nota till handlingen. In till stan för att besikta hästtransporten som gick igenom
och så veckohandlade. Nu precis packat in varor, ätit lunch så nu blir det kaffe
.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Adrenalin även idag![]()
Jag googlar chili inför nästa år och har hittat en sort som heter Penis pepperDen gör skäl för namnet
![]()
Jag är inte helt övertygad om att det är positivt med tanke på ditt jobb...
![]()
Sådana har jag sett i Köp-och-sälj-grupper på Facebook![]()
Kajor var det faktiskt men nu ör de borta. Helt tyst nästan. Håller de också på att samlas för resa söderut?Starar. De ska söderut och samlas inför det. De åker i samlad tropp.
Nu blev jag nyfiken. Vad jobbar du med med sådant adrenalinpåslag?Det är ju en tolkningsfrågaMen jag gillar att få upp pulsen lite
![]()
Var det en läkare som kommenterade så?? Inte ett dugg konstruktivtRemiss till smärtrehab. Stress.
" Mitt liv är ganska bra nu emot vad det varit"
"Du har nog lite svårt att klara av livet"
Japp, jag mår dåligt, blev vrång mot läkaren och nu sitter jag och försöker att inte bryta ihop över min hälsa på klinken i väntan på hästens op.
Kan vi inte bara dömma ut mig för lynnesfel direkt och ta bort mig?
Jag har fan testat allt vid det här laget för att må bättre och få livet att fungera![]()
Nu blev jag nyfiken. Vad jobbar du med med sådant adrenalinpåslag?![]()
Adrenalin även idag![]()