Vad pysslar vi med? Del LXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag googlar chili inför nästa år och har hittat en sort som heter Penis pepper :p Den gör skäl för namnet :laugh:

peter-penis-pepper-piperia-anthriko-fulo-6-sporoi-69-630x552.jpg

Jävla skitdag. Kunde inte somna innan sex inatt, internet har varit dött större delen av dagen, ringt till psykiatrin och fått ganska otrevligt bemötande, katten hade med sig en död mus in och när jag skulle gå ut med den slog jag i foten som fan.

Psykiatrin är väl det största bekymret. En uttagsintervall stämde inte överens med dosen, tvivlar på att det kommer korrigeras i tid. Frågade även om tiden för uppföljning som jag blev lovad i slutet av augusti/början av september men jag satt tydligen uppsatt på listan för oktober. I oktober har jag minst tre sjukhustider redan, kommer nog bli fler och jag hade ju verkligen velat undvika att allt krockar men icke. Magsår.

Starar. De ska söderut och samlas inför det. De åker i samlad tropp.
Kajor var det faktiskt men nu ör de borta. Helt tyst nästan. Håller de också på att samlas för resa söderut?

Väldigt oväsen de förde iaf och en av mina höll på att " jaga" fåglarna när jag kom. Fyllt i hagen, i luften, i ett träd och på ridhustsket. Massor! Och så nu borta med vinden.

Remiss till smärtrehab. Stress.

" Mitt liv är ganska bra nu emot vad det varit"

"Du har nog lite svårt att klara av livet"

:banghead:

Japp, jag mår dåligt, blev vrång mot läkaren och nu sitter jag och försöker att inte bryta ihop över min hälsa på klinken i väntan på hästens op.

Kan vi inte bara dömma ut mig för lynnesfel direkt och ta bort mig?

Jag har fan testat allt vid det här laget för att må bättre och få livet att fungera :(
Var det en läkare som kommenterade så?? Inte ett dugg konstruktivt :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver en hobby! Jag har en hund som är lika lat som mig; vi gillar att ligga i sängen och titta på TV, så långa hundpromenader och...
Svar
7
· Visningar
315
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 545
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
476
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Balkong 2025
  • Ögonfärg
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur