Vad pysslar vi med? Del LXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förmodligen inte :D Är bara lite nervös, det är första gången för mig men det lät på ledaren som om det var många som varit med förr. Det kanske är "för svårt" för mig som är helt ny.
Jag provade på Ashtangayoga i våras. Gick en nybörjarkurs :). Tanken var att fortsätta där. Men just nu försöker jag få till hemma några gånger i veckan istället för att åka iväg.

Just yoga är ju väldigt individuellt och alla pysslar ned sitt (även om jag ibland kickade på andra bara för att se själva rörelsen om det blev hjärnsläpp ;))

Jag provade på Ashtangayoga i våras. Gick en nybörjarkurs :). Tanken var att fortsätta där. Men just nu försöker jag få till hemma några gånger i veckan istället för att åka iväg.

Just yoga är ju väldigt individuellt och alla pysslar ned sitt (även om jag ibland kickade på andra bara för att se själva rörelsen om det blev hjärnsläpp ;))

Här verkar det inte vara någon "nivå" eller speciell inriktning, stod bara "yoga" i inbjudan. Jag kommer nog kolla in andra typ hela tiden :D Har aldrig riktigt fattat grejen med yoga, men tänker ändå ge det en chans. Vem vet, jag kanske fastnar för det?

Har I på besök. Han lagar mat just nu :)
Jag har fått veta att farbror Sven vill sälja sitt hus nu (eller ja jag har vetat det i en vecka typ) och jag har alltid velat köpa det. Nu hade mäklaren vart ute och 700 000 kr kan jag få köpa det för :eek::banana::nailbiting: Det är en del att fixa, ett äldre par som bott där hela livet typ och inget är gjort. Taket behöver fixas (mammas man och hans kusin kan hjälpa med det, över lag kan jag få mycket hjälp av familjen), badrum och toalett behöver också fixas, köket bytas ut samt att det är heltäckningsmatta på hela övervåningen. plus det vanliga med tapeter... Mamma och hennes man hjälper med kontantinsats... Ska ringa banken imorgon och be om möte :nailbiting:jag är rädd att dom ska säga nej. Men jag är fast anställd och lönen är på 22.5' före skatt, och kontraktet på jobbet har vi i 5 år så om inget katastrofalt händer har jag ju säker inkomst i minst 5 år till..

Har I på besök. Han lagar mat just nu :)
Jag har fått veta att farbror Sven vill sälja sitt hus nu (eller ja jag har vetat det i en vecka typ) och jag har alltid velat köpa det. Nu hade mäklaren vart ute och 700 000 kr kan jag få köpa det för :eek::banana::nailbiting: Det är en del att fixa, ett äldre par som bott där hela livet typ och inget är gjort. Taket behöver fixas (mammas man och hans kusin kan hjälpa med det, över lag kan jag få mycket hjälp av familjen), badrum och toalett behöver också fixas, köket bytas ut samt att det är heltäckningsmatta på hela övervåningen. plus det vanliga med tapeter... Mamma och hennes man hjälper med kontantinsats... Ska ringa banken imorgon och be om möte :nailbiting:jag är rädd att dom ska säga nej. Men jag är fast anställd och lönen är på 22.5' före skatt, och kontraktet på jobbet har vi i 5 år så om inget katastrofalt händer har jag ju säker inkomst i minst 5 år till..
Du kommer säkert att få lån :) Spännande!

Blev ingen "date" med min KP. Hade sådan tandvärk och knävärk när jag väl kom hem, så jag däckade i soffan.
Bara 12 dar kvar tills jag ska till Stockholm med knäet:nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver en hobby! Jag har en hund som är lika lat som mig; vi gillar att ligga i sängen och titta på TV, så långa hundpromenader och...
Svar
7
· Visningar
313
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 445
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
476
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
241
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka