bra därJapps, det är jag som är astronauten
Ja, åtminstone användaren bakom nicket åke. Åtminstone har hon inte sagt något annat..![]()
Tog för givet att det var en man @åke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bra därJapps, det är jag som är astronauten
Ja, åtminstone användaren bakom nicket åke. Åtminstone har hon inte sagt något annat..![]()
Du har väl en Licence to Ignore? Använd denOj när man trodde att man inte hade problem. Så ringer EX frun.. Som vill ha hjälp med olika tekniska problem. Oj vad jag har blivit dum helt plötsligt. Och sen vill hon veta allt möjligt om @Magiana, naturligtvis svarar jag inte på något. Tror att jag ska sluta svara när hon ringer.
Gör det så gott jag kan men vi har ju barn i bilden så jag kan inte ignonera henne helt. men hon får inga svar när det gäller dig.Du har väl en Licence to Ignore? Använd den.
51 nuJag kom hem från stallet nyss och hade 49 notiser när jag kom in på Buke. Jösses.
Jag vet.Gör det så gott jag kan men vi har ju barn i bilden så jag kan inte ignonera henne helt. men hon får inga svar när det gäller dig.
Ja, det dräller notiser. Det är fler än 10 till nu.51 nu![]()
Det är nog först de senaste veckorna jag börjat uppmärksamma notiserna. Att man kan klicka på flaggan och komma direkt till den tråd det gäller. SmidigtJa, det dräller notiser. Det är fler än 10 till nu.
Åt fil till frukost, sen en macka på sjukhuset. Tack o lov kom astronaut och körde mig till stan så jag fick lite mat i magen. Min bil är utlånad i helgen nämligen.Jag har inte ätit mer än en liten skål med filmjölk till frukosten för övrigt har dagens intag bara varit kaffe och lite te men ska nog ta en macka senare tror jag kan vara bra.
Nej riktigt så långt har jag inte kommit ännu, men tanken finns fast det tar ju ett tag för mina gamla kugghjul att komma fram från tanke till åtgärd.Alla verkar äta nu så jag får väl joina med kaffe och äppelmunk (köpt)![]()
Med risk att det är tvärtom?Denna tråden framåt natten måste vara en dietists mardröm![]()