Vad pysslar vi med? Del LXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har inte ätit mer än en liten skål med filmjölk till frukosten för övrigt har dagens intag bara varit kaffe och lite te men ska nog ta en macka senare tror jag kan vara bra.

Precis kommit hem efter att ha kört hem I. Trevligt med sällskap, få lagad mat och hjälp att bära lådor från vinden till källaren, hela 5 våningar mellan dom... Känner mig stressad och trött över helgens kommande marknad dock. Som att jag tappat en hel dag där jag kunde sytt. Men jag vet att jag behövde umgås och ha lite kul så ångrar ju inte att jag haft besök hela dagen.

Alla verkar äta nu så jag får väl joina med kaffe och äppelmunk (köpt) :d
Nej riktigt så långt har jag inte kommit ännu, men tanken finns fast det tar ju ett tag för mina gamla kugghjul att komma fram från tanke till åtgärd.
Fast är ju många timmar kvar innan det lutar åt att ev. sova så jag är inte stressad.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver en hobby! Jag har en hund som är lika lat som mig; vi gillar att ligga i sängen och titta på TV, så långa hundpromenader och...
Svar
7
· Visningar
310
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 361
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
475
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
241
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka