Jag vet att det är repris. Tur bara att mitt minne är kortDet är en repris,ska jag berätta vem som vinner![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet att det är repris. Tur bara att mitt minne är kortDet är en repris,ska jag berätta vem som vinner![]()
En tjej på bussen sa just att "man blir glad när man ser dig"
Det var ju en bra start på dagen!
+14° här grått och svart på himlen, bister luft och allmänt usch!
Snälla vi kan väl byta?
![]()
Gudars, jag är så fruktansvärt sugen på äppeltoscakaka men man kan kanske inte börja vispa ägg och socker poröst klockan tio en vardagskväll i ett relativt lyhört flerfamiljshus?
Det finns ett antal bukefalister som verkligen, verkligen skulle hata att ha mig som granne och antingen skriva arga lappar a la tvättstugan eller fly till eget hus i Norrland. Alternativt sätta på death metal mitt i natten på högsta volym.![]()
Usch, fy och aj!härligt att vakna upp efter en kort sömn med sjuhelvetes kramp i foten!![]()
tror att det är att min högerfot ar för hög spik/ben kvot eller liknade! fyll i med mustiga ord! fot djä*****. släpet efter 2 minuter och återkommer och går men svagare nu.Usch, fy och aj!
Drick vatten, kan vara vätskebrist som orsakat det och är ju enkelt att undvika att få igen ikväll om det skulle vara det som är orsaken.
Välkommen i klubben,jag uppdaterade just mitt minne för kalops.Sitter och läser recept på fläsklägg i ugn. Helt random.![]()
Välkommen i klubben,jag uppdaterade just mitt minne för kalops.Som ska bli helgens mat.
Jag har precis fått hela infrysningsfrysen full med jättefint lammkött. Gissa om jag drömmer och kollar på lammrätterMmm, nu vill jag laga fläsklägg i ugn med smörstekt vitkål imorgon![]()
Jag skulle få dubbelsidigt psykbryt efter en vecka om jag skulle tvingas bo i hyreshus och stan är för mig ett ställe man åker FRÅN!Jag har svart att forsta hur tyst manga tycker att man maste vara i ett hyreshus.Sjalv skulle jag inte kunna overleva om jag inte kunde duscha nar jag kanner for det.
Eller som min Mamma som fick fnatt nar man gick med skor inne pa golvet.
Det blir sa latt en klar overdrift tycker jag.