Vad pysslar vi med? Del LXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
En tjej på bussen sa just att "man blir glad när man ser dig" :D
Det var ju en bra start på dagen!

Det tycker jag varje gang jag ser dig har pa Buke.:heart

+14° här grått och svart på himlen, bister luft och allmänt usch!
Snälla vi kan väl byta?
:arghh:

Nehej du! :p Snart kommer tiden nar vi far tillrackligt med regn for att ha regnskog har. Vi far ungefar en meter (!) och 12-15 cm per ar. :cautious: Jag lar hinna bli trott pa regnet.

Gudars, jag är så fruktansvärt sugen på äppeltoscakaka men man kan kanske inte börja vispa ägg och socker poröst klockan tio en vardagskväll i ett relativt lyhört flerfamiljshus? :idea:

Det finns ett antal bukefalister som verkligen, verkligen skulle hata att ha mig som granne och antingen skriva arga lappar a la tvättstugan eller fly till eget hus i Norrland. Alternativt sätta på death metal mitt i natten på högsta volym. :grin:

Jag har svart att forsta hur tyst manga tycker att man maste vara i ett hyreshus. :meh: Sjalv skulle jag inte kunna overleva om jag inte kunde duscha nar jag kanner for det. :nailbiting: Eller som min Mamma som fick fnatt nar man gick med skor inne pa golvet. O_o Det blir sa latt en klar overdrift tycker jag.

@tanten , sjalv har jag rakat ut for ett par sadana negativa personer i min IPO club. Det ar verkligen trist, dig gar jag ju for att koppla av och ha kul ... Tursamt nog har jag ocksa goda vanner dar, men jag tranar helst mina hundar utanfor klubben just nu :down: sa jag slipper negativitet medan jag jobbar med dem. De fortjanar att jag ar glad och positiv nar vi jobbar. :)
Men fy sa mycket mental kraft det tar nar man har sadana negativa personer man inte kan komma undan.

Usch, fy och aj!
Drick vatten, kan vara vätskebrist som orsakat det och är ju enkelt att undvika att få igen ikväll om det skulle vara det som är orsaken.
tror att det är att min högerfot ar för hög spik/ben kvot eller liknade! fyll i med mustiga ord! fot djä*****. släpet efter 2 minuter och återkommer och går men svagare nu.

Jag har svart att forsta hur tyst manga tycker att man maste vara i ett hyreshus. :meh: Sjalv skulle jag inte kunna overleva om jag inte kunde duscha nar jag kanner for det. :nailbiting: Eller som min Mamma som fick fnatt nar man gick med skor inne pa golvet. O_o Det blir sa latt en klar overdrift tycker jag.
Jag skulle få dubbelsidigt psykbryt efter en vecka om jag skulle tvingas bo i hyreshus och stan är för mig ett ställe man åker FRÅN!

Hellre bo i ett ruckel på landet där jag kan göra nåt åt situationen än i en lägenhet där jag inte kan göra nåt. :wtf:

Apropå "situation" ja, i helgen ska jag bjuda grannens på tårta, taklagstårta då containertaket är på plats sen en tid. :d Det värsta blir nog att försöka freda mig för deras jycke (som vanligt), :nailbiting: tänk 45 kilo nallebjörn som omväxlande bits, :arghh: ska kramas, :love: ska sitta i knät :laugh: och försöker pussa ihjäl mig. :love:
Honom får matte ingen fason på alls men det fick hon ju inte på schäfern heller som var precis likadan. :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver en hobby! Jag har en hund som är lika lat som mig; vi gillar att ligga i sängen och titta på TV, så långa hundpromenader och...
Svar
7
· Visningar
300
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 035
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
472
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
241
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka